12
در اراک به انجام رسید

ترانه احمدی و رومینا سالک در صدر لیگ اسکیت اسپید اسلالوم

  • کد خبر : 68722
  • 10 مهر 1400 - 6:31
ترانه احمدی و رومینا سالک در صدر لیگ اسکیت اسپید اسلالوم
با پایان نخستین دور از لیگ برتر اسکیت اسپید اسلالوم، دختران شاخص اسکیت صدرنشین شدند. ترانه احمدی و رومینا سالک این بار هم خوش درخشیدند.

به گزارش دختران قهرمان؛ نام ترانه احمدی و رومینا سالک در سال های اخیر به دلیل حضور در ترکیب تیم ملی در مسابقات جهانی اسکیت فری استایل زبانزد بوده و دو دختر جوان این بار در مرحله اول لیگ اسکیت اسپید اسلالوم قهرمان شدند.

این مسابقات به عنوان اولین دور از چهارمین دوره لیگ برتر اسکیت فری استایل اسپید اسلالوم روز جمعه 9 مهر 1400 در اراک برگزار شد. شرکت کنندگان در دو رده زیر نوزده و بالای نوزده سال با هم مسابقه دادند.

در رده زیر نوزده سال رومینا سالک، اسکیت باز نجف آبادی از باشگاه CPT نجف آباد قهرمان شد. سالک یکی از استعدادهای شاخص ورزش زنان ایران است که در فهرست دختران زرین رسانه تخصصی ورزش زنان ایران نیز قرار دارد.

مژده شعبانی و زهرا صادقیان دو اسکیت باز باشگاه CPT سروش اسکیت در رده های بعدی قرار گرفتند.

اما در رده سنی بالای نوزده سال، ترانه احمدی دیگر چهره شاخص و جوان اسکیت ایران در بخش فری استایل خوش درخشید و به نمایندگی از باشگاه هیوا تجارت نجف آباد قهرمان شد.

عناوین دوم و سوم نیز به ترتیب به زهرا باقرزاده و لعیا عربی هر دو از باشگاه CPT نجف آباد اختصاص پیدا کرد. این مسابقات در مراحل آتی ادامه خواهد داشت.

 

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=68722

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.