13
در تنیس روی میز قهرمانی آسیا در قطر

مریم فرعی و ملیکا کرمی به ۳۲ نفر برتر آسیا راه یافتند

  • کد خبر : 68817
  • 11 مهر 1400 - 8:37
مریم فرعی و ملیکا کرمی به ۳۲ نفر برتر آسیا راه یافتند
مریم فرعی و ملیکا کرمی پینگ پنگ بازان جوان و جویای نام ایران با پیروزی برابر حریفان خود به جمع ۳۲ نفر برتر آسیا راه یافتند و امروز به میدان می روند.

به گزارش دختران قهرمان؛ پس از راه یابی شیما صفایی به 32 نفر برتر آسیا، مریم فرعی و ملیکا کرمی روز شنبه 10 مهر با پیروزی برابر رقبای خود راهی دور بعد مسابقات تنیس روی میز زنان آسیا در قطر شدند.

ملیکا کرمی ملی پوش آینده دار تنیس روی میز کشورمان بعد از برد مقابل نماینده کشور میزبان، مقابل نماینده پاکستان به پیروزی ۳ بر صفر دست یافت و راهی مرحله بعد رقابت های حذفی قهرمانی آسیا شد.

کرمی در دو گیم اول و دوم با نتیجه مشابه ۱۱ بر ۶ و در گیم پایانی ۱۱ بر ۴ بر حریف خود غلبه کرد‌. نماینده کشورمان امروز  با حریفی از سریلانکا روبرو خواهد شد و در صورت پیروزی به جمع ۱۶ بازیکن برتر قاره ی کهن راه خواهد یافت.

مریم فرعی دیگر نماینده موفق ایران با شکست ۳ بر یک حریف عراقی خود راهی مرحله بعد رقابت های انفرادی قهرمانی آسیا و حریف نماینده سریلانکا شد.

فرعی که تنها در گیم اول با حساب ۹ بر ۱۱ بازی را به حریف عراقی خود واگذار کرد ، توانست در سه گیم متوالی با حساب ۱۱ بر ۳، ۱۲ بر ۱۰ و ۱۱ بر ۷ حریف را از پیش رو برداشته و به جمع ۳۲ بازیکن برتر قاره ی کهن راه یابد.

هدایت تیم ملی پینگ پنگ بانوان را حمیده ایرانمنش در دست دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=68817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.