21
قدرت در اختیار اصفهانی ها

سپاهان بار دیگر قهرمان ليگ دواتلون بانوان کشور شد

  • کد خبر : 71241
  • 09 آبان 1400 - 7:20
سپاهان بار دیگر قهرمان ليگ دواتلون بانوان کشور شد
سپاهان بار دیگر قهرمان لیگ دواتلون بانوان کشور شد. باشگاهی که طی سال‌های اخیر اجازه نداده که تیم دیگری به جام نزدیک شود.

به گزارش دختران قهرمان؛ با برگزاری آخرین مرحله از لیگ دواتلون بانوان کشور پرونده این مسابقات در فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ بسته شد و جام قهرمانی، مطابق پیش بینی‌ها به سپاهان رسید.

دواتلون به عنوان ترکیب دو و دوچرخه سواری، ترکیبی از ورزشکاران این دو رشته را جذب خود کرده بود و سپاهان همانند فصل گذشته در خانه، جام را بالای سر برد.

در مرحله سوم و پایانی، سپاهان اصفهان با زمان ۱۰: ۲۷: ۵۷ به مقام قهرمانی این دوره از مسابقات رسید و جام قهرمانی لیگ دواتلون را از دکتر گودرزی رئیس فوراسیون دریافت نمود.

پس از تیم سپاهان تیم‌های سلکتور با زمان ۱۰: ۴۷: ۵۲ و هیئت کرمانشاه با زمان ۱۲: ۱۵: ۳۹ به عناوین دوم و سوم دست پیدا کردند.

زینب نوروزی ورزشکار تیم سلکتور در پایان این فصل از مسابقات به عنوان برترین ورزشکار لیگ فصل ۱۴۰۰-۱۳۹۹ انتخاب شد و جایزه نقدی و تندیس برتربن ورزشکار را از دست دکتر گودرزی رئیس فدراسیون دریافت کرد.

نتایج مرحله سوم

در این مسابقات كه برای سومین سال پیاپی در اصفهان برگزار شد بیش از ۴۵ ورزشكار از ۱۳ استان با هم به رقابت پرداختند.

در رده بزرگسالان زینب نوروزی از زنجان با زمان ۱:۱۲:۵۰ به مقام قهرمانی دست یافت و زهرا رییسی و حدیث نصر هر دو از استان میزبان به ترتیب با زمان ۱:۱۴:۰۷ و ۱:۱۵:۵۵ بر سكوی های دوم و سوم این دوره از مسابقات قرار گرفتند.

در رده سنی جوانان نیز نرگس نیك روش از استان‌ چهارمحال و بختیاری با زمان ۱:۱۹:۰۱ قهرمان شد و هلن زارعی دیگر ورزشكار چهارمحال و بختیاری با زمان ۱:۲۲:۰۰ در رده دوم ایستاد و فاطمه سعیدی از اصفهان با زمان ۱:۲۳:۱۱ سوم شد.

در بخش تیمی این دوره از مسابقات و در رده بزرگسالان استان اصفهان با زمان ۲:۳۰:۰۲ موفق به كسب عنوان قهرمانی شد . پس از اصفهان تیم های زنجان و قم به ترتیب با زمان ۲:۴۰:۱۷ و ۳:۰۶:۴۸ در رده های دوم و سوم ایستادند.

در بخش تیمی رده سنی جوانان، تیم چهارمحال و بختیاری با زمان ۲:۴۱:۰۱ قهرمان شد، تیم اصفهان با زمان ۲:۴۸:۱۸ به مقام دوم دست یافت و تیم ایلام با زمان ۲:۵۶:۰۰ سوم شد.

همچنین در مسابقات دانشجویان کشور زهرا رییسی از موسسه آموزش عالی المهدی به مقام قهرمانی رسید و حدیث نصر آزادانی از دانشگاه آزاد خوراسگان و نیلوفر رضایی از دانشگاه شهركرد به ترتیب دوم و سوم شدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=71241

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.