13
در روز پراشتباه دختران بسکتبالیست ایران رخ داد

ایران ۷۱ سوریه ۷۸ | دومین شکست بسکتبالیست‌ها در کاپ آسیا

  • کد خبر : 72087
  • 17 آبان 1400 - 20:15
ایران ۷۱ سوریه ۷۸ | دومین شکست بسکتبالیست‌ها در کاپ آسیا
تیم ملی بسکتبال زنان ایران در دومین دیدار خود در مسابقات کاپ آسیا در اردن برابر سوریه تن به شکست داد آن هم در شبی که پراشتباه ظاهر شد.

به گزارش دختران قهرمان؛ دومین مسابقه تیم ملی بسکتبال بانوان ایران در مسابقات سطح B کاپ آسیا در اردن امشب برگزار شد و با شکست تیم شایسته متشرعی برابر سرخ پوشان سوریه همراه بود.

ایران پس از شکست برابر لبنان با وجود نمایشی دلپذیر، امشب در امان به دیدار سوریه رفت و در حالی که انتظار می رفت عملکرد بهتری داشته باشد و پیروزی را به دست بیاورد ۷۱ بر ۷۸ بازنده شد.

تنها بخش نمایش مثبت ایران در بازی امشب در کوارتر چهارم بود اما برای بازگشت دیر شده بود و زخم سه کوارتر قبلی روی تن سپید پوشان بسکتبال ایران باقی ماند.

سوریه در کوارتر اول 22 بر 13 و در کوارتر دوم 21 بر 17 پیروز شد و با برتری 13 امتیازی نیمه نخست را به پایان رساند در حالی که اشتباهات پرتعداد زیر سبد فرصت های کسب پوئن را از ایران گرفت.

در کوارتر سوم سوری ها باز هم اختلاف را بیشتر کردند و 25 بر 15 برنده این کوارتر بودند و در نتیجه فاصله دو تیم به 23 امتیاز رسید.

در کوارتر چهارم ایران تیم برتر میدان بود و 26 بر 10 برنده شد اما این پیروزی درخشان در کوارتر چهارم برای رهایی ایران از شکست کفایت نکرد و ایران دومین بازی پی در پی را نیز واگذار کرد.

شیدا شجاعی با کسب 18 امتیاز، پوئن آورترین بازیکن ایران بود و با 10 ریباند، دبل دبل کرد. معصومه اسماعیل زاده نیز با 14 امتیاز و 11 ریباند موفق به دبل دبل شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=72087

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.