13
هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال بانوان

شیمیدر ۹۰ سپهرداد ۲۳ | پنجمین پیروزی، راحت و بی دردسر

  • کد خبر : 73115
  • 03 آذر 1400 - 20:18
شیمیدر ۹۰ سپهرداد ۲۳ | پنجمین پیروزی، راحت و بی دردسر
تیم شیمیدر قم توانست در هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال زنان ،به سادگی سپهرداد را شکست دهد تا صدرنشین گروه یک باقی بماند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم های سپهرداد تهران و شیمیدر قم در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر بسکتبال زنان از ساعت 18 روز چهارشنبه 3 آذر در سالن دانشگاه آزاد واحد تهران شمال، به مصاف هم رفتند.

همانطور که انتظار میرفت، شاگردان شایسته متشرعی در شیمیدر، به راحتی توانستند حریف خود را شکست دهند و با ثبت پنجمین پیروزی متوالی، مقتدرانه صدرنشین گروه یک باقی بمانند.

تینا عیساییان و معصومه اسماعیل زاده، دو بازیکن ملی پوش شیمیدر که در کاپ آسیا مصدوم شده بودند در این دیدار غایب بودند و البته شیمیدر نیازی هم به این دو بازیکن باارزش خود نداشت.

فاصله فنی دو تیم از همان کوارتر نخست مشخص شد جایی که در عین شگفتی تیم سپهرداد در 10 دقیقه زمان کوارتر نخست فقط به اندازه یک پرتاب دو امتیازی، پوئن گرفت و 29 بر 2 در کوارتر اول شکست خورد.

به شکلی باورنکردنی این فاجعه در کوارتر دوم هم برای سپهرداد تکرار شد و در این کوارتر شیمیدر 11 بر 2 پیروز شد تا نیمه نخست با نتیجه عجیب 40 بر 4 پایان یابد.

در این نیمه آیدا گل محمدی، سنتر شیمیدر، بهترین بازیکن زمین بود. 8 امتیاز، 12 ریباند، یک پاس منجر به گل، 4 توپ ربایی، 2 بلاک شات آماری بود که از بازیکن کردستانی و ملی پوش شیمیدر به ثبت رسید.

شادی عبدالوند دیگر ملی پوش شیمیدر، با 10 امتیاز، امتیازآورترین بازیکن زمین در نیمه اول بود. در کوارتر سوم، شیمیدر 25 بر 5 پیروز شد.

کوارتر چهارم تنها بخش بازی بود که سپهرداد در آن امتیاز دو رقمی گرفت و 14 بر 25 نتیجه را واگذار کرد. نتیجه 90 بر 23 و اختلاف 67 امتیازی، پایان بخش این بازی فوق یک طرفه بود.

آیدا گل محمدی با ۱۶ امتیاز، ۲۴ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۶ توپ ربایی ، ۶ بلاک شات بهترین آمار را در میان بازیکنان حاضر در میدان داشت.

ساناز اسکندری ۱۴ و کیمیا یزدیان طهرانی و شادی عبدالوند ۱۱ امتیاز برای تیم شایسته متشرعی به دست آوردند. آرزو آرامش  با ۶ امتیاز، ۶ ریباند ، ۲ توپ ربایی  و یک بلاک شات بازیکن موفق تر سپهرداد بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73115

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.