12
دیدار معوقه هفته چهارم از گروه دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان

سپاهان ۸۵ گاز تهران ۳۶ | پیروزی سپاهان با دبل دبل زهرا حق جو

  • کد خبر : 73307
  • 05 آذر 1400 - 16:15
سپاهان ۸۵ گاز تهران ۳۶ | پیروزی سپاهان با دبل دبل زهرا حق جو
دو تیم سپاهان اصفهان و گاز تهران در دیداری معوقه از هفته چهارم گروه دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان به مصاف هم رفتند که با برتری قاطع سپاهان همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان“، تیم های سپاهان اصفهان و گاز تهران از ساعت 11 صبح جمعه 5 آذر، در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال (گروه دو) به مصاف هم رفتند.

سپاهان که در بازی قبلی در لحظات پایانی نتیجه را به اکسون واگذار کرده بود، در این دیدار پرقدرت ظاهر شد و توانست 85 بر 36 گاز را شکست دهد تا دومین برد خود را کسب کند. این سومین شکست متوالی شاگردان فرانک طیاری در گاز تهران بود.

سیما مکارمی و شاگردانش بازی را پر قدرت آغاز کردند و کوارتر اول را با نتیجه 21 بر 12 به سود خود خاتمه دادند.

در کوارتر دوم نیز گاز حرفی برای گفتن نداشت و 10 دقیقه دوم را 24 بر 12 به حریف واگذار کرد تا سپاهان با نتیجه 45 بر 24 نیمه اول را پیروز شود.

کوارتر سوم و چهارم اوضاع برای شاگردان طیاری بدتر شد و آنها نتوانستند امتیازات خود را در هر کوارتر از 6 فراتر ببرند. 20 بر 6 نتیجه ی مشابه هر دو کوارتر بود.

در پایان سپاهان 85 بر 36 پیروز میدان شد و دومین برد خود را در این فصل جشن گرفت.

در این دیدار زهرا حق جو همانند بازی با اکسون موفق به ثبت دبل دبل شد و نقش مهمی در پیروزی سپاهان ایفا کرد. 10 امتیاز، 17 ریباند، 2 پاس منجر به گل، یک توپ ربایی، 3 بلاک و کارایی 27 عملکرد درخشان او بود.

نرجس اعرابی ، کاپیتان اصفهانی ها نیز امتیاز آورترین بازیکن زمین لقب گرفت. او موفق به کسب 17 امتیاز شد. زهرا حاجی هاشمی  15 و پریسا رهنما نیز 12 امتیاز برای سپاهان کسب کردند.

در تیم گاز نیز راضیه محمدی بهترین عملکرد را در بین بازیکنان تیمش داشت. 7 امتیاز، 7 ریباند، یک توپ ربایی آمار محمدی در این دیدار بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=73307

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.