13
هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال بانوان

اکسون ۷۴ سپاهان ۳۹ | این شما و این اکسون شکست‌ناپذیر

  • کد خبر : 74380
  • 26 آذر 1400 - 18:02
اکسون ۷۴ سپاهان ۳۹ | این شما و این اکسون شکست‌ناپذیر
اکسون و سپاهان در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال بانوان از گروه دو به مصاف هم رفتند که در نهایت اکسون توانست حریفش را از پیش رو بردارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال بانوان پیگیری شد و تیم‌های اکسون و سپاهان از ساعت ۱۵:۳۰ جمعه ۲۶ آذر در سالن مهرام شهر قدس، به مصاف هم رفتند.

اکسون که با برتری مقابل پالایش نفت آبادان در بازی قبل، با روحیه خوب پا به میدان گذاشته بود، در این بازی نیز ترک عادت نکرد و در یک بازی کاملاً برتر سپاهان را شکست داد.

شاگردان آزاده زمان پور برخلاف بازی دور رفت که در لحظات پایانی توانستند کامبک بزنند و سپاهان را ۶۲ بر ۵۸ شکست دهند، امروز مجال خودنمایی به اصفهانی‌ها ندادند و با نتیجه ۷۴ بر ۳۹ پیروز شدند.

این هفتمین پیروزی متوالی اکسون بود تا در کنار شیمیدر قم تنها تیم‌هایی باشند که هنوز طعم شکست را نچشیده‌اند. اکسون با ۱۴ امتیاز صدرنشین گروه دو است.

هر چهار کوارتر این بازی به سود اکسون خاتمه یافت؛ کوارتر اول ۲۴ بر ۱۳، کوارتر دوم ۱۹ بر ۷، کوارتر سوم ۱۹ بر ۹ و کوارتر چهارم ۱۲ بر ۱۰.

در این دیدار، شیدا شجاعی دبل دبل کرد و بهترین بازیکن زمین شد؛ ملی پوش اکسون توانست ۱۰ امتیاز، ۱۸ ریباند، ۴ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و کارایی ۲۸ را به ثبت برساند.

نسرین فلاح و نگین رسولی هر کدام  برای اکسون ۱۸ امتیاز به‌دست آوردند و امتیازآورترین بازیکنان زمین بودند.

نگین رسولی علاوه بر ۱۸ امتیاز، ۵ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، ۲ توپ ربایی و کارایی ۱۸ را به‌دست آورد؛ فلاح نیز ۴ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، یک توپ ربایی و کارایی ۱۷ را ثبت کرد.

سحر نجفی، کاپیتان اکسون، با ۱۵ امتیاز، ۷ ریباند و ۲ بلاک شات عملکرد نسبتاً خوبی داشت.

در سوی دیگر سحر گودرزی تنها بازیکن سپاهان بود که توانست امتیازاتش را دو رقمی کند. کاپیتان سپاهان آمار ۳ ریباند، ۲ پاس منجر به گل و ۴ توپ ربایی را به‌دست آورد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.