14
هفته دهم لیگ برتر بسکتبال زنان

شهرداری گرگان ۵۷ ای زی بسکتبال ۴۶ | سلام نیکا به پلی آف

  • کد خبر : 74696
  • 03 دی 1400 - 16:40
شهرداری گرگان ۵۷ ای زی بسکتبال ۴۶ | سلام نیکا به پلی آف
شهرداری گرگان در آخرین دیدار خود در دور گروهی لیگ برتر بسکتبال بانوان ای زی بسکتبال را شکست داد و با پیروزی، راهی پلی آف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته دهم لیگ برتر بسکتبال بانوان در گروه یک امروز به انجام رسید و شهرداری گرگان برنده نبرد امروز برابر آکادمی ای زی بسکتبال تهران شد.

شاگردان نیکا بیک لیکلی امروز در سالن کشوری شهر قدس، با برتری 57 بر 46 بر تیم زهرا اسلام زاده با کسب رتبه سوم گروه یک، به پلی آف لیگ برتر راه یافتند.

شهرداری گرگان در کوارتر اول 9 بر 4 و در کوارتر دوم 13، در کوارتر سوم 16 بر 13 و در کوارتر چهارم 19 بر 17 حریف خود را از پیش رو برداشت.

مریم حبیبی زاده بازیکن باارزش گرگانی ها در بازی امروز با کسب 14 امتیاز و 18 ریباند در 33 دقیقه حضور در میدان دبل دبل کرد. او 6 توپ ربایی نیز به ثبت رساند.

پریسا کرمی بازیکن گارد تیم شهرداری گرگان نیز با 23 امتیاز در 36 دقیقه حضور در میدان، از مهره های مهم تیم نیکا بیک لیکلی بود. او نیز 6 توپ ربایی داشت.

عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان اما به بازیکنی از تیم بازنده رسید. فاطمه قبادی با 27 امتیاز در 35 دقیقه حضور در میدان (به همراه 5 توپ ربایی) بیشترین امتیاز را کسب کرد.

با این نتیجه شهرداری گرگان با 16 امتیاز از 10 بازی و رتبه سوم گروه 6 تیمی الف، به کار خود در مرحله گروهی پایان داد و به پلی آف رفت.

تیم آکادمی ای زی بسکتبال با تیمی جوان و جویای نام با 13 امتیاز از 10 بازی، در گروهش پنجم شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74696

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.