10
با برتری در فینال کرمانشاه رقم خورد

قهرمانی حاجیلو در مرحله اول تور تنیس روی میز بزرگسالان

  • کد خبر : 74837
  • 04 دی 1400 - 17:08
قهرمانی حاجیلو در مرحله اول تور تنیس روی میز بزرگسالان
مرحله نخست تور تنیس روی میز بزرگسالان بانوان کشور در کرمانشاه با قهرمانی پریناز حاجیلو همراه بود. دختر کرجی در حضور شیما صفایی، متخصص قهرمانی در تورها، قهرمانی را کسب کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” نخستین مرحله از تور تنیس روی میز بزرگسالان بانوان کشور در کرمانشاه برگزار شد و عنوان یک نخست به پریناز حاجیلو رسید.

دختر پینگ پنگ باز ۲۰ ساله کرجی در دیدار نهایی به راحتی ۴ بر صفر صبا صفری را شکست داد و با شکست دختر مازندرانی قهرمانی را کسب کرد.

شیما صفایی ملی‌پوش همدانی و متخصص در قهرمانی تورها اعم از جوانان و بزرگسالان که چندی پیش قهرمانی تکراری در تور جوانان در رامسر را به دست آورد در کرمانشاه تا نیمه نهایی پیش رفت.

 

در حقیقت برتری ۴ بر ۲ صبا صفری بر شیما صفایی آخرین شگفتی این مسابقات بود که در پای فینال رخ داد. پریناز حاجیلو اما برای راهیابی به فینال با همین نتیجه از کیمیا رستمی، دختر آینده دار تهرانی عبور کرد.

ستارگان ملی‌پوش در کرمانشاه در مراحل مختلف متوقف شدند. ملیکا کرمی موفق‌ترین چهره ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در قطر، در این مسابقات در مرحله حذفی و پیش از یک هشتم نهایی به صبا صفری باخت و حذف شد.

مریم فرعی دیگر ملی‌پوش ایران در قهرمانی آسیا در یک هشتم نهایی ۴ بر صفر به پریناز حاجیلو باخت و مهشید اشتری پینگ پنگ باز مشهدی در یک چهارم نهایی ۴ بر ۳ برابر کیمیا رستمی تسلیم شد.

فاطمه جمالی فر جوان کرجی تنیس روی میز ایران دیگر بازیکن شاخصی بود که تا یک چهارم نهایی پیش آمد اما شکست ۴ بر ۲ برابر صبا صفری او را از گردونه مسابقات خارج کرد.

دور اول تور تنیس روی میز بزرگسالان کشور در بخش زنان ۲۹ و ۳۰ آذر در کرمانشاه برگزار شد.

بخش ویژه تور تنیس روی میز بزرگسالان بانوان ۱۴۰۰

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74837

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.