8
شروع مسابقات با درخشش ستاره ها

روز اول لیگ تنیس روی میز بانوان | پیروزی قاطع مدعیان

  • کد خبر : 74974
  • 09 دی 1400 - 11:09
روز اول لیگ تنیس روی میز بانوان | پیروزی قاطع مدعیان
روز اول لیگ تنیس روی میز بانوان 1400 با پیروزی قاطع مدعیان همراه بود. شهرداری شهربابک مدافع عنوان قهرمانی نیز با اقتدار گام اول را برداشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” فصل جدید لیگ تنیس روی میز بانوان باشگاه های کشور چهارشنبه شب 8 دی ماه پایان یافت و با 3 پیروزی قاطع از سوی برندگان همراه بود.

شهرداری شهر بابک مدافع عنوان قهرمانی و مدعی نخست برای کسب یک جام دیگر در مصاف با تیم تازه لیگ برتری شده سردار سلیمانی شیراز 5 بر صفر به پیروزی رسید و فصل را با یک برد آسان شروع کرد.

شاگردان حمیده ایرانمنش در این بازی با ترکیب مهشید اشتری، شیما صفایی، پریناز حاجیلو و فاطمه جمالی فر که همگی بازیکنان ملی تنیس روی میز ایران هستند حریف خود را شکست دادند.

تیم دانشگاه آزاد نیز در مصاف با تیم سانا صنعت زیما البرز 5 بر صفر پیروز شد. کاپیتان مریم صامت ستاره گرگانی دانشگاه آزاد به عنوان باتجربه ترین بازیکن تیمش در این بازی به میدان رفت.

دیگر نفرات تیم دانشگاه آزاد در اولین پیروزی فصل شامل مریم فرعی، کیمیا رستمی و فاطمه مختار رضایی بودند که همگی جوان ، پرافتخار و جویای نام هستند.

در آخرین دیدار روز نخست نیز پادما یدک اصفهان در حضور ندا شهسواری ستاره المپیکی تنیس روی میز بانوان 5 بر صفر برابر گلستان تجارت جنوب به برتری دست یافت.

ملیکا کرمی، دینا فرمانی و هلیا اصغری بازیکنان تیم پادما یدک اصفهان در مسابقه برابر گلستان تجارت جنوب بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=74974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.