8
روز دوم لیگ تنیس روی میز بانوان

پیروزی شهر بابک و برتری دانشگاه آزاد با درخشش کیمیا رستمی

  • کد خبر : 75084
  • 10 دی 1400 - 8:37
پیروزی شهر بابک و برتری دانشگاه آزاد با درخشش کیمیا رستمی
روز دوم لیگ تنیس روی میز بانوان شامگاه پنج شنبه 9 دی به پایان رسید و شهرداری شهر بابک، دانشگاه آزاد و شهید سلیمانی شیراز حریفان خود را شکست دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دومین روز از دور اول لیگ تنیس روی میز بانوان شامگاه پنج شنبه پایان یافت و دانشگاه آزاد مهم ترین بازی روز را با درخشش کیمیا رستمی به سود خود پایان داد.

در بازی های برگزار شده پنج شنبه 9 دی، تیم شهید سلیمانی شیراز 4 بر یک برابر گلستان تجارت جنوب پیروز شد. کیمیا آقایان تنها برد گلستان تجارت را برابر شایسته باقری فرد رقم زد.

صبا صفری، ملیکا عامرطاس و هدیه آقامحمدی در 3 مسابقه انفرادی تیم شهید سلیمانی شیراز را پیروز کردند و مسابقه دوبل نیز به سود این تیم پایان یافت.

در دومین بازی پنج شنبه، تیم شهرداری شهر بابک که قهرمانی را از حالا در چنگ خود دارد 5 بر صفر تیم سانا صنعت زیما البرز با مربیگری مریم معظمی را شکست داد.

مهشید اشتری، الینا رحیمی، شیما صفایی و پریناز حاجیلو با پیروزی بر رقبای کم نام و نشان تر خود زمینه برتری تیم حمیده ایرانمنش را مهیا کردند.

سومین و آخرین بازی پنج شنبه، مهم ترین مسابقه نیز بود و دانشگاه آزاد 4 بر یک برابر پادما یدک اصفهان به برتری دست پیدا کرد.

ندا شهسواری کاپیتان و المپین پادما یدک نه در بازی دوبل همراه با ملیکا کرمی توانست مانع شکست شود و نه در بازی انفرادی از پس کیمیا رستمی جوان برآمد.

دیدار مریم صامت و ملیکا کرمی در جنگ تجربه و جوانی 3 بر صفر به سود کرمی از پادما یدک پایان یافت اما دانشگاه آزاد به لطف پیروزی های مریم فرعی ، فاطمه زهرا مختار رضایی و کیمیا رستمی کار را تمام کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75084

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.