11
در پایان دور اول و ۹ مسابقه رقم خورد

صدرنشینی شهرداری شهر بابک در لیگ تنیس روی میز بانوان

  • کد خبر : 75112
  • 10 دی 1400 - 20:46
صدرنشینی شهرداری شهر بابک در لیگ تنیس روی میز بانوان
دور اول لیگ تنیس روی میز بانوان باشگاه‌های کشور ۱۴۰۰ با صدرنشینی شهرداری شهر بابک به پایان رسید و دانشگاه آزاد در رده دوم ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” سومین روز از دور نخست لیگ تنیس روی میز بانوان باشگاه‌های کشور امشب به پایان رسید و شهرداری شهر بابک صدرنشین جدول شد.

در سومین و آخرین روز از دور اول، امروز تیم شهرداری شهر بابک در سومین دیدار خود در کمپ شهید عضدی در تهران، ۵ بر صفر گلستان تجارت جنوب را شکست داد.

تیم حمیده ایرانمنش با این پیروزی با ۳ بازی و ۳ برد صدرنشین دور نخست شد. شیما صفایی، مهشید اشتری، فاطمه جمالی فر و پریناز حاجیلو نفرات پیروز تیم شهرداری شهر بابک بودند.


دانشگاه آزاد نیز امشب در جدال برابر تیم شهید سلیمانی شیراز ۴ بر یک به پیروزی رسید و با کسب سومین برد متوالی دور نخست لیگ تنیس روی میز زنان را با رتبه دوم خاتمه داد.

صبا صفری با پیروزی ۳ بر ۲ بر فاطمه زهرا مختار رضایی تنها برد تیم شیرازی را رقم زد اما دانشگاه آزاد به لطف پیروزی‌های مریم فرعی، کیمیا رستمی و کاپیتان مریم صامت برد نهایی را به دست آورد.

همچنین تیم پادما یدک اصفهان که شب گذشته مغلوب دانشگاه آزاد شده بود صبح امروز توانست ۵ بر صفر از سد سانا صنعت زیما البرز عبور کند.


این پیروزی برای تیم اصفهانی به لطف پیروزی‌های ندا شهسواری، ملیکا کرمی، هلیا اصغری و دینا فرمانی به دست آمد. فاطمه کیایی با وجود مقاومت در بازی با ملیکا کرمی در نهایت ۳ بر ۲ مغلوب او شد.

بدین ترتیب پرونده دور نخست لیگ تنیس روی میز بانوان پس از سه روز و ۹ مسابقه بسته شد و تیم‌ها به زودی وارد دور دوم رقابت خود می‌شوند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75112

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.