10
مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال بانوان

گاز ۵۷ ای زی بسکتبال ۵۳ | گاز سرانجام رنگ پیروزی را دید

  • کد خبر : 75892
  • 22 دی 1400 - 14:36
گاز ۵۷ ای زی بسکتبال ۵۳ | گاز سرانجام رنگ پیروزی را دید
در اولین بازی از مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال بانوان در جدال برای بقا، تیم گاز تهران در یک بازی نزدیک توانست نخستین برد فصل را به‌دست بیاورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در اولین دیدار از مرحله حذفی لیگ برتر بسکتبال بانوان تیم‌های آکادمی‌ای زی بسکتبال و گاز تهران از ساعت 11 امروز در سالن شهید کشوری شهر قدس به مصاف هم رفتند.

این مرحله از مسابقات برای تعیین تیم‌های سقوط کننده امسال به لیگ دسته یک برگزار می‌شود و امروز با یک نتیجه غیرمنتظره همراه بود.

تیم گاز توانست در یک بازی نزدیک و نفس‌گیر، با نتیجه ۵۷ بر ۵۳ ای زی بسکتبال را شکست دهد و اولین برد خود در تمام فصل را در این بازی مهم به‌دست بیاورد.

گاز کوارتر های اول و سوم را با نتایج ۱۶ بر ۸ و ۱۸ بر ۱۳ پیروز شد؛ ای زی بسکتبال نیز با وجود برتری ۱۶ بر ۹ در کوارتر دوم و ۱۶ بر ۱۴ در کوارتر پایانی نتوانست اختلاف را جبران کند و شکستی تلخ را تجربه کرد.

المیرا اربابی نژاد مانند اکثر دیدارهای این فصل ستاره تیم گاز بود؛ او آمار ۲۱ امتیاز، ۷ ریباند، ۵ پاس منجر به گل، ۸ توپ ربایی و کارایی ۱۷ را به ثبت رساند و موثرترین بازیکن زمین شد.

غزل فرمهینی فراهانی دیگر بازیکن گاز بود که آماری جالب را به‌دست آورد؛ ۹ امتیاز از ۳ شوت سه امتیازی و ۱۰۰ درصد موفقیت در اقدام‌ها!

ماجده ناخدا اصل ۱۲ و کیژان شکری نیز ۱۰ امتیاز برای گاز و شاگردان فرانک طیاری کسب کردند و در این پیروزی دلنشین برای تیمی که به شکست عادت داشت، کسب کردند.

در سوی دیگر، فاطمه قبادی از ای زی بسکتبال، امتیازآورترین بازیکن زمین شد و بهترین بازیکن تیمش بود؛ ۲۲ امتیاز، ۴ ریباند، ۲ پاس منجر به گل، یک توپ ربایی و کارایی ۱۰ آمار قبادی در این دیدار بود.

دو آمار جالب از شاگردان زهرا اسلام زاده در تیم ای زی بسکتبال به ثبت رسید؛ فاطمه قبادی ۵ پرتاب ۳ امتیازی و موفقیت ۵۰ درصدی و زهرا مقدسی ۹ توپ ربایی در ۳۱ دقیقه حضور در زمین.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75892

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.