10
یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان

پالایش نفت آبادان ۸۳ شهرداری گرگان ۶۶ | روز درخشان ناهیده اسدی

  • کد خبر : 75971
  • 24 دی 1400 - 22:24
پالایش نفت آبادان ۸۳ شهرداری گرگان ۶۶ | روز درخشان ناهیده اسدی
در چهارمین دیدار پلی آف لیگ برتر بسکتبال بانوان، نفت آبادان نخستین دوئل با شهرداری گرگان را پیروز شد و به نیمه نهایی نزدیک تر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در دیداری حساس از مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان، پالایش نفت آبادان و شهرداری گرگان از ساعت 15:30 امروز در سالن شهید کشوری شهرقدس به مصاف هم رفتند.

در پایان این دیدار حساس، شاگردان مدینه آلبوعلی در نفت آبادان به لطف برتری قاطع در کوارتر سوم، شهرداری گرگان را شکست دادند و به نیمه نهایی نزدیک شدند.

شهرداری گرگان با هدایت نیکا بیک لیکلی، کوارتر اول را طوفانی آغاز کردند و با نمایشی زیبا، در پایان این کوارتر 25 بر 16 از نفت آبادان پیشی گرفتند.

در کوارتر دوم بازی نزدیک تر دنبال شد و این نفت بود که 19 بر 14 این کوارتر را به سود خود رقم زد. نیمه اول با برتری 39 بر 35 شهرداری خاتمه یافت.

در کوارتر سوم، این بار نوبت هنرنمایی آبادانی ها شد؛ برتری قاطع 28 بر 8 نفت آبادان باعث شد تا 63 بر 47 پیش بیفتند و تا حدود زیادی پیروزی خود را قطعی کنند.

کوارتر چهارم نیز با برتری 20 بر 19 شاگردان آلبوعلی همراه بود تا در پایان نخستین جدال نفت و شهرداری، آبادانی ها 83 بر 66 پیروز شوند و در آستانه صعود به جمع چهارتیم برتر لیگ قرار بگیرند.

دومین دیدار دو تیم جمعه، یک بهمن برگزار خواهد شد و پیروزی دوباره پالایش نفت آبادان این تیم را به نیمه نهایی می برد اما برتری گرگان کار را به بازی سوم خواهد کشاند.

ناهیده اسدی ستاره بی چون و چرای دیدار امروز بود؛ 32 دقیقه حضور در زمین، 23 امتیاز، 5 ریباند، 5 پاس منجر به گل، دو توپ ربایی و 90 درصد موففیت در پرتاب های آزاد.

همچنین 100 درصد موفقیت در شوت های 2 امتیازی و کارایی 27 آمار درخشان اسدی بود تا موثرترین و امتیاز آورترین بازیکن زمین لقب بگیرد.

ساغر آجیلی با 17 امتیاز، 4 ریباند، 4 پاس منجر به گل، یک توپ ربایی و کارایی 19 دومین بازیکن برتر زمین بود.

الناز سیاهی تنها بازیکن زمین بود که توانست دبل دبل کند؛ 14 امتیاز، 11 ریباند، 2 توپ ربایی، 2 بلاک شات و کارایی 17 آمار او در دیدار امروز بود.

در سوی مقابل، پریسا کرمی مانند دیدارهای مقدماتی، بهترین بازیکن تیمش بود اما نتوانست مانع از باخت نیکا بیک لیکلی و شهرداری شود؛ 22 امتیاز، 4 ریباند، 3 پاس منجر به گل، 5 توپ ربایی  کارایی 16 آمار پریسا در جدال با نفت بود.

سایر بازیکنان شهرداری نتوانستند امتیازات خود را دورقمی کنند. فاطمه گلابگیر نیز 9 امتیاز، 9 ریباند و 5 پاس منجر به گل برای تیمش کسب کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=75971

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.