11
باریج اسانس کاشان در سلامت کامل

شعبان خمسه : تمرکز باریج اسانس روی غلبه بر ذوب آهن است

  • کد خبر : 77083
  • 14 بهمن 1400 - 13:43
شعبان خمسه : تمرکز باریج اسانس روی غلبه بر ذوب آهن است
فاطمه شعبان خمسه سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان تاکید کرد تمرکز تیمش بر پیروزی دوباره بر ذوب آهن در نیمه نهایی لیگ برتر والیبال است.

فاطمه شعبان خمسه  در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” درباره  شرایط تیمش اظهار داشت: واقعیت این است که در نیم فصل اول هماهنگی لازم را نداشتیم اما در دور برگشت لیگ، به هماهنگی دلخواه رسیدیم و حاصل آن نتایج بهتر از جمله شکست ذوب‌آهن بود.

وی ادامه داد: حالا در آستانه نیمه نهایی قرار داریم و تمرکز ما روی بازی با ذوب‌آهن است تا بتوانیم بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و بار دیگر این تیم را شکست دهیم. از ابتدا در تدارک حضور در این مرحله بودیم و حالا چشم به فینال داریم.

شعبان خمسه در خصوص تاثیر کرونا بر لیگ برتر عنوان کرد:با توجه به شروع سویه امیکرون کرونا، کار تیم‌ها سخت تر شده و بسیاری از بازیکنان دچار سرماخوردگی شده اند.

او افزود: خدا را شکر تست هیچ کدام از بازیکنان ما مثبت نشد اما به بازیکنانی که علائم سرما خوردگی داشتند اجازه تمرین ندادیم و حتی در بازی آخر مقابل تیم رفسنجان،به دلیل بحران کرونا و مسافت طولانی، از بازیکنان جوان‌تر استفاده شد.

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس عنوان کرد: حدوداً یک هفته می‌شود که بازیکنی با علائم سرماخوردگی نداریم و تمریناتمان را مانند گذشته ادامه می دهیم و آماده بازی با ذوب آهن هستیم.

فاطمه شعبان خمسه گفت:امسال بازیکنان جوانی مانند آیتک سلامت، مونا آشفته، مهسا کدخدا، زهرا کریمی، زهرا صالحی در اختیار داشتیم و برخی بازیکنان سرعتی ما برای سال اول است در لیگ بازی می کنند.

مربی برگزیده ماه دی ورزش زنان ایران افزود: این نفرات جوان باعث وجود انگیزه مضاعفی در تیم شده اند و والیبال با کیفیتی هم ارائه کردند.آنها می توانند آینده والیبال ایران باشند مشروط بر این که برای پرورش و رشد آنها برنامه ای وجود داشته باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=77083

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.