15

رنکینگ جهانی بدمینتون / عابد خجسته ، ثریا آقایی را جا گذاشت ؛ صدرنشین 19 ساله

  • کد خبر : 7772
  • 06 مرداد 1397 - 16:54
رنکینگ جهانی بدمینتون / عابد خجسته ، ثریا آقایی را جا گذاشت ؛ صدرنشین 19 ساله

رنکینگ جدید فدراسیون جهانی بدمینتون منتشر شد و ثمین عابد خجسته بدمینتون باز 19 ساله ایران توانست با پیشی گرفتن از ثریا آقایی و سارا دلاوری در رده اول ایران و 233 جهان قرار گیرد.

به گزارش “آی دبلیو اسپورتس”؛ در تازه ترین رنکینگ فدراسیون جهانی بدمینتون ثمین عابد خجسته ، بدمینتون باز جوان ایرانی که چندی قبل در 2 تورنمنت در نیجربه و غنا شرکت کرده بود با صعودی 205 پله ای و با کسب 5050 امتیاز  به رده 233 جهان رسید.

ثمین با این صعود قابل توجه و آنی ، ثریا آقایی بدمینتون باز باتجربه و خوشنام ایران و نماینده کشورمان در بازی های آسیایی جاکارتا را پشت سر گذاشت. آقایی با 4390 امتیاز در رده 252 جهان و دوم ایران قرار گرفته است.

سارا دلاوری دیگر بدمینتون باز نامدار و جوان کشورمان نیز که اعلام کرده فعلا در تورنمنت های بین المللی شرکت نخواهد کرد با 2020 امتیاز در رده 413 رنکینگ جهانی قرار دارد تا مثلث عابد خجسته ، آقایی و دلاوری همچنان برترین های ایران باشند.

پگاه کامرانی ، نسیم صفایی ، رومینا تاجیک و یگانه تفرشی نفرات چهارم تا هفتم رنکینگ ایران هستند و ستایش عبدالکریمی ، یگانه کرمانی و هدیه شمس نیز در رده های هشتم تا دهم رنکینگ ایران قرار دارند.

در اختیار داشتن رنکینگ بهتر به کسب مجوز حضور در المپیک کمک می کند به طوری که مدعیان حضور در رقابت های المپیک باید رتبه ای 2 رقمی داشته باشند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=7772

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.