14
گفتگو با سرمربی تیم بسکتبال زنان پالایش نفت آبادان

آلبوعلی : ۶‬ بازیکن و ۴ عضو کادر آبادان به کرونا مبتلا هستند

  • کد خبر : 78309
  • 27 بهمن 1400 - 15:22
آلبوعلی : ۶‬ بازیکن و ۴ عضو کادر آبادان به کرونا مبتلا هستند
مدینه آلبوعلی سرمربی تیم بسکتبال زنان پالایش نفت آبادان تاکید کرد ۶‬ بازیکن و ۴ عضو کادر نفت آبادان به کرونا مبتلا هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان“، مدینه آلبوعلی، سرمربی تیم بسکتبال زنان پالایش نفت آبادان، در گفت‌وگو با رسانه تخصصی ورزش زنان ایران، از شرایط تیمش گفت.

در حالی که مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان از امروز با دیدار گروه بهمن و اکسون آغاز شد، اما جدال شیمیدر قم و نفت آبادان به دلیل ابتلای اعضای نفت آبادان به کرونا لغو شد.

این مورد شرایط آبادانی‌ها را در آستانه دیدار با شیمیدر سخت کرده است. شیمیدری که تا به حال شکستی در لیگ امسال نداشته اند و نفت آبادان کار سختی در مقابل این تیم پرهزینه لیگ 1400 خواهد داشت.

مدینه آلبوعلی در مورد وضعیت تیمش گفت: متاسفانه 10 نفر از اعضای تیم به کرونا مبتلا شده‌اند؛ ۶ نفر از بازیکنان و ۴ نفر از کادر فنی. این اتفاق در آستانه نیمه نهایی تیم را در شرایط سختی قرار داده است.

سرمربی پالایش نفت آبادان از تعطیلی تمرینات تیمش خبر داد و اضافه کرد: به دلیل شرایطی که برای تیم به وجود آمده است، فعلا تمریناتمان را متوقف کرده ایم.اولویت اصلی کادر فنی و مجموعه پالایش نفت آبادان سلامتی بازیکنان است.

او ادامه داد: امیدوارم هر چه زودتر اعضای تیم سلامتی خود را بدست بیاورند. با بهبودی کامل بازیکنان تمرینات را از سر خواهیم گرفت و منتظر پایان این بحران هستیم.

مدینه آلبوعلی در مورد تاثیر کرونا بر آماده سازی برای جدال سخت با شیمیدر عنوان کرد: با توجه به تعویق بازی‌های دو هفته پیش، خوشبختانه از نظر شرایط فنی تا حدودی آمادگی داریم. اما از نظر جسمی  کرونا تاثیر منفی روی وضعیت تیم دارد.

سرمربی نفت آبادان عنوان کرد: با توجه به اینکه موج جدید کرونا دوران نقاهت کمتری نیاز دارد، امیدوارم زودتر بازیکنان را در اختیار داشته باشیم و بتوانیم از نظر جسمانی به شرایط مطلوب برسیم گرچه کارمان آسان نیست.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=78309
  • نویسنده : میلاد اله‌یار
  • ارسال توسط :
  • منبع : اختصاصی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.