7
نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان

گروه بهمن ۵۱ اکسون ۴۳‬ | بهمن به یک قدمی فینال رسید

  • کد خبر : 78552
  • 29 بهمن 1400 - 18:09
گروه بهمن ۵۱ اکسون ۴۳‬ | بهمن به یک قدمی فینال رسید
گروه بهمن دومین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان برابر اکسون را هم برد تا با درخشش شوماری هریس در یک قدمی فینال قرار گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در دومین تقابل تیم های گروه بهمن و اکسون در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال، امروز باز هم گروه بهمن مچ اکسون را خواباند.

48 ساعت پس از اولین پیروزی بهمن بر اکسون، شاگردان فریناز طائرپور عصر امروز در سالن شهید کشوری شهر قدس موفق شدند دوباره اکسون را شکست دهند و 51 بر 43 این تیم را مغلوب کنند.

در مسابقه ای که بهمن کار را خوب آغاز نکرد، تیم آزاده زمان پور کوارتر نخست را 16 بر 9 با پیروزی پشت سر گذاشت و این برای اکسون، نویدبخش جبران مافات بود اما آنها این پیشروی را خیلی زود واگذار کردند.

در کوارتر دوم برتری 16 بر 10 به سود بهمن رقم خورد تا در مجموع نیمه اول با پیروزی 26 بر 25 اکسون به پایان برسد اما نیمه دوم حکایتی متفاوت داشت.

گروه بهمن پس از موفقیت در کوارتر دوم، در سومین کوارتر نیز 7 پوئن بیشتر از اکسون گرفت و 15 بر 9 برنده این کواتر بود و در کوارتر چهارم نیز 11 بر 8 فاتح شد.

در سومین کوارتر مسابقه بود که برق سالن قطع و این موضوع سبب توقف بازی شد.

همانند بازی روز چهارشنبه، شوماری هریس گارد راس آمریکایی تیم گروه بهمن، امتیاز آورترین بازیکن میدان بود و 19 امتیاز کسب کرد.

او 6 ریباند، 7 پاس منجر به گل و 3 توپ ربایی نیز ثبت کرد و تنها بازیکنی در تیم بهمن بود که تمام 40 دقیقه را در زمین گذراند. گلشید امیدیان بازیکن بلند قامت بهمن با 11 امتیاز و 10 ریباند دبل دبل کرد.

 

در ترکیب تیم بسکتبال اکسون، شیدا شجاعی و نگین رسولی به ترتیب 16 و 14 پوئن به دست آوردند. آزاده زمان پور از 8 بازیکن در بازی امروز بهره گرفت.

بدین ترتیب گروه بهمن برای راه یابی به فینال نیازمند یک برد دیگر در نیمه نهایی است و اگر این اتفاق را در بازی چهارشنبه آینده رقم بزند ، مسابقه چهارم دو تیم برگزار نخواهد شد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=78552

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.