6
نیمه نهایی اول لیگ برتر بسکتبال بانوان

شیمیدر ۹۱ نفت آبادان ۵۵‬ | چشمک شیمیدر به فینال لیگ بسکتبال

  • کد خبر : 78833
  • 06 اسفند 1400 - 18:39
شیمیدر ۹۱ نفت آبادان ۵۵‬ | چشمک شیمیدر به فینال لیگ بسکتبال
شیمیدر اولین رویارویی نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان برابر پالایش نفت آبادان را با پیروزی پشت سر گذاشت و به حضور در فینال نزدیک تر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در اولین تقابل شیمیدر قم و پالایش نفت آبادان در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان شیمیدر برنده بازی بود.

امروز در سالن شهید کشوری شهر قدس، تیم شیمیدر با هدایت شایسته متشرعی به مصاف پالایش نفت آبادان با رهبری مدینه آلبوعلی رفت و توانست حرف خود را از پیش رو بردارد.

یک شروع ناامید کننده از پالایش نفت آبادان، این تیم را از هدفش دور کرد و به تیم تازه وارد لیگ برتر این جسارت را داد تا کار را در این بازی به سرعت تمام کند.

شیمیدر در کوارتر نخست 31 بر 10 پیروز شد و با پیروزی 18 بر 15 در کوارتر دوم، نیمه نخست را با اختلافی 24 امتیازی و با حساب 49 بر 25 رقم زد.

جبران این اختلاف برای پالایش نفت آبادان در نیمه دوم نه غیر ممکن اما بسیار دشوار بود و البته کار برای این تیم دشوارتر هم شد.

شیمیدر در کوارتر سوم 22 بر 13 برنده بود و کوارتر چهارم را هم 20 بر 17 به سود خود پایان داد تا در این بازی هیچ حرف و حدیثی جز برتری و شایستگی مطلق شیمیدر باقی نماند.

اکنون پالایش نفت آبادان برای بازگشت به مبارزه باید به دنبال جبران مافات در تقابل دوم و پاک کردن این خاطره تلخ باشد.

شادی عبدالوند ستاره این بازی بود که در مدت 30 دقیقه حضور در میدان برای شیمیدر، 30 امتیاز کسب کرد و 7 ریباند، 5 پاس منجر به گل، 5 توپ ربایی و یک بلاک شات داشت.

شیمیدر امروز 2 دبل دبل ثبت کرد. اولی توسط کاپیتان تینا عیساییان با 12 امتیاز و 14 ریباند و دیگری با کیمیا یزدیان طهرانی با 13 پوئن و 11 ریباند.

انیس مرادی بازیکن ارزشمند پالایش نفت آبادان نیز در این بازی با 12 امتیاز و 12 ریباند دبل دبل کرد اما بیشترین امتیاز را در جمع آبادانی ها مژگان خدادادی بازیکن قزوینی این تیم با 16 پوئن کسب کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=78833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.