8
با درخشش ملی پوشان باتجربه

تکرو قهرمان لیگ رویینگ زنان شد

  • کد خبر : 78882
  • 08 اسفند 1400 - 19:03
تکرو قهرمان لیگ رویینگ زنان شد
با برگزاری هفته پایانی لیگ قایقرانی رویینگ زنان تیم تِکرو قهرمان شد و هانیه بیداد، نازنین ملایی، فاطمه مجلل و زینب نوروزی درخشیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دریاچه آزادی تهران امروز میزبان هفته پایانی لیگ قایقرانی رویینگ بانوان بود و تیم تکرو قهرمان شد.

این مسابقات در پیست ۱۰۰۰ متر در دریاچه آزادی برگزار شد. ایباس، افق ورزش، تِکرو، دانشگاه آزاد و تی‌آر‌سی در بخش رویینگ این رقابت‌ها حاضر بودند.

پاروزنان رویینگ در مواد تکنفره سبک وزن ۵۰۰ متر، تکنفره سنگین وزن ۵۰۰ متر، دونفره ۵۰۰ متر، تکنفره سبک وزن ۲۵۰ متر، تکنفره سنگین وزن ۲۵۰ متر و مسابقه امدادی رقابت کردند.

پس از برگزاری مسابقات مرحله سوم و چهارم و مشخص شدن تیم‌های برتر، جدول امتیاز بندی رقابت‌ها اعلام شد.

بر این اساس تِکرو با کسب ۱۸۰ امتیاز قهرمان شد، افق ورزش با ۱۴۳ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و دانشگاه آزاد با ۱۳۸ رده سوم را به خود اختصاص داد.

نتایج هفته سوم

در رویینگ یکنفره سنگین وزن ۲۵۰ متر سما حشمدار از افق ورزش با زمان ۵۲.۷۹ ثانیه، هانیه بیداد از تِکرو با زمان ۵۲.۹۷ ثانیه و نازنین رحمانی از دانشگاه آزاد با زمان ۵۳.۶۵ ثانیه رده‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رویینگ یکنفره سبک وزن ۲۵۰ متر زینب نوروزی از افق ورزش با زمان ۵۲.۲۷ ثانیه، سعیده امیرشکری از تِکرو با زمان ۵۲.۹۴ ثانیه و حمیرا برزگر از دانشگاه آزاد با زمان ۵۳.۱۷ ثانیه رده‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در فینال B رویینگ امدادی تیم تی آر سی با ترکیب مهرسانا فهیمی، دیانا منتظرالمهدی، الهه رحیمی و آیگین کریمی با زمان ۴:۰۹.۸۲۰ دقیقه اول و تیم ایباس با ترکیب مهنا حیدری، ملیکا سلطانی، عسل قنبری و تینا محمدی با زمان ۴:۳۰.۹۰۰ دقیقه دوم شدند.

در فینال A رویینگ امدادی تیم تِکرو با ترکیب شکیبا وقوفی، نازنین ملایی، مهسا جاور و سعیده امیرشکری با زمان ۳:۴۲.۷۶۰ دقیقه به عنوان نخست دست پیدا کرد.

افق ورزش با ترکیب کیمیا زارعی، سما حشمدار، پریسا احمدی و زینب نوروزی با زمان ۳:۴۴.۱۹۰ دقیقه و دانشگاه آزاد با ترکیب مریم امیدی‌پارسا، حمیرا برزگر، فاطمه مجللی و نازنین رحمانی با زمان ۳:۴۵.۲۲۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

در رویینگ تکنفره سنگین وزن ۵۰۰ متر فاطمه مجلل از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۴۶.۷۶۰ دقیقه، مهسا جاور از تِکرو با زمان ۱:۴۸.۷۰۰ دقیقه و مریم کرمی از افق ورزش با زمان ۱:۵۰.۷۹۰ دقیقه رده‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رویینگ تکنفره سبک وزن ۵۰۰ متر نازنین ملایی از تِکرو با زمان ۱:۴۵.۹۸۰ دقیقه، کیمیا زارعی از افق ورزش با زمان ۱:۵۰.۱۲۰ دقیقه و مریم امیدی‌پارسا از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۵۲.۵۳۰ دقیقه رده‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

در رویینگ دونفره ۵۰۰ متر زینب نوروزی و پریسا احمدی از افق ورزش با زمان ۱:۳۸.۲۶۰ دقیقه، مهسا جاور و نازنین ملایی از تِکرو با زمان ۱:۳۸.۵۴۰ دقیقه و هانیه خورسند و حمیرا برزگر از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۴۱.۵۶۰ دقیقه رده‌های اول تا سوم را به دست آوردند.

نتایج هفته چهارم

رویینگ ۵۰۰ متر در تصاحب مجلل و ملایی

در مسابقه رویینگ تکنفره سنگین وزن ۵۰۰ متر فاطمه مجلل از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۴۷.۰۲۰ دقیقه، مریم کرمی از افق ورزش با زمان ۱:۵۱.۱۹۰ دقیقه و شکیبا وقوفی از تِکرو با زمان ۱:۵۱.۸۵۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

در تکنفره سبک وزن ۵۰۰ متر نازنین ملایی از تِکرو با زمان ۱:۴۷.۲۲۰ دقیقه، کیمیا زارعی از افق ورزش با زمان ۱:۵۰.۶۱۰ دقیقه و مریم امیدی‌ پارسا با زمان ۱:۵۴.۵۳۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

۵۰۰ متر دو نفره را باتجربه ها بردند

در مسابقه رویینگ دونفره ۵۰۰ متر نازنین ملایی و مهسا جاور از تِکرو با زمان ۱:۳۷.۳۹۰ دقیقه، زینب نوروزی و پریسا احمدی از افق ورزش با زمان ۱:۴۰.۱۳۰ دقیقه و هانیه خورسند و حمیرا برزگر از دانشگاه آزاد با زمان ۱:۴۱.۷۷۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

رویینگ ۲۵۰ متر و درخشش هانیه بیداد

در رویینگ تکنفره سنگین وزن ۲۵۰ متر هانیه بیداد از تِکرو با زمان ۵۳.۲۹ ثانیه، نازنین رحمانی از دانشگاه آزاد با زمان ۵۳.۹۹ ثانیه و سما حشمدار از افق ورزش باز مان ۵۴.۱۲ ثانیه اول تا سوم شدند.

در رویینگ تکنفره سبک وزن ۲۵۰ متر زینب نوروزی از افق ورزش با زمان ۵۲.۱ ثانیه، سعیده امیرشکری از تِکرو با زمان ۵۳.۱۲ ثانیه و حمیرا برزگر از دانشگاه آزاد با زمان ۵۴.۸۹ ثانیه اول تا سوم شدند.

رویینگ امدادی و قهرمانی تکرو

در مسابقه فینال A رویینگ امدادی تیم تِکرو با ترکیب هانیه بیداد، نازنین ملایی، مهسا جاور و سعیده امیرشکری با زمان ۳:۴۴.۵۶ دقیقه قهرمان شد.

دانشگاه آزاد با ترکیب مریم امیدی‌پارسا، حمیرا برزگر، فاطمه مجلل و هانیه خورسند با زمان ۳:۴۵.۶۷ دقیقه و افق ورزش با کیمیا زارعی، سما حشمدار، پریسا احمدی و زینب نوروزی با زمان ۳:۵۲.۵۱ دقیقه، اول تا سوم شدند.

در مسابقه فینال B رویینگ امدادی تیم تی آر سی با ترکیب ساقی ملکی، دیانا منتظرالمهدی، الهه رحیمی و آیگین کریمی با زمان ۴:۱۴.۶۸ دقیقه اول و تیم ایباس با ترکیب پرنیا ایمانی، ملیکا سلطانی، عسل قنبری و تینا محمدی با زمان ۴:۲۸.۸۹ دقیقه دوم شدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=78882

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.