6
پالایش نفت آبادان رمق جبران نداشت

دومین پیروزی برای شیمیدر در نیمه نهایی لیگ بسکتبال

  • کد خبر : 78900
  • 09 اسفند 1400 - 10:13
دومین پیروزی برای شیمیدر در نیمه نهایی لیگ بسکتبال
شیمیدر با دومین پیروزی متوالی در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان حالا به یک قدمی فینال رسیده و تنها به یک پیروزی دیگر نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در دومین رویارویی نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان بین شیمیدر قم و پالایش نفت آبادان، باز هم این شیمیدر بود که جشن پیروزی برپا کرد.

عصر یکشنبه 8 اسفند در سالن شهید کشوری شهر قدس، تیم بسکتبال شیمیدر با هدایت شایسته متشرعی موفق شد پالایش نفت آبادان با رهبری مدینه آلبوعلی را 79 بر 61 شکست دهد.

این برد به منزله دومین پیروزی در نیمه نهایی برای شیمیدر بود و اکنون شیمیدر که بازی اول را 91 بر 55 را برده بود، برای رسیدن به فینال و ملاقات گروه بهمن، به یک برد دیگر برابر نفت نیاز دارد.

در جدال یکشنبه، آبادان بر خلاف بازی اول، رقابت را خوب آغاز کرد و حتی در کوارتر اول 19 بر 12 برنده بود. با وجود برتری 21 بر 19 شیمیدر در کوارتر دوم، باز هم آبادانی ها پیروز نیمه نخست شدند.

با این وجود، روند بازی در نیمه دوم به سود شیمیدر بود و این تیم آهسته آهسته اختلاف را کاهش داد، جبران کرد، پیش افتاد و آبادان را مغموم به نقطه شکست رساند.

نتیجه بازی در کوارتر سوم 18 بر 13 به سود شیمیدر بود و دو تیم در حالی قدم به کوارتر سرنوشت ساز چهارم نهادند که در مجموع، دو تیم در امتیاز 51 برابر بودند.

کوارتر چهارم برای شیمیدر طوفانی بود و این تیم توانست 28 بر 10 فاتح این کوارتر شود. شادی عبدالوند در این بازی با کسب 19 پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان بود.

همچنین همانند بازی قبل، کیمیا یزدیان طهرانی و کاپیتان تینا عیساییان دبل دبل کردند. یزدیان 13 امتیاز و 16 ریباند و عیساییان 14 امتیاز و 14 ریباند کسب کردند.

آناهیس خداوردیان برای شیمیدر 18 امتیاز و ساغر آجیلی، مژگان خدادادی و ناهیده اسدی برای آبادان به ترتیب 18، 16 و 10 پوئن به دست آوردند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=78900

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.