6
با سومین پیروزی پیاپی در نیمه نهایی

شیمیدر حریف گروه بهمن در فینال لیگ برتر بسکتبال شد

  • کد خبر : 78995
  • 11 اسفند 1400 - 16:19
شیمیدر حریف گروه بهمن در فینال لیگ برتر بسکتبال شد
تیم بسکتبال بانوان شیمیدر با برتری برای سومین بار برابر پالایش نفت آبادان در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال زنان به فینال رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” پیروزی شیمیدر برابر پالایش نفت آبادان تکلیف دومین فینالیست لیگ برتر بسکتبال زنان در فصل 1400 را روشن کرد و شیمیدر حریف گروه بهمن شد.

امروز در سومین تقابل مرحله نیمه نهایی بین شیمیدر و پالایش نفت آبادان در سالن شهید کشوری شهر قدس، تیم شیمیدر با مربیگری شایسته متشرعی توانست شاگردان مدینه آلبوعلی در پالایش نفت را 77 بر 51 شکست داده و کار را تمام کند.

پس از 2 پیروزی برابر نفت، شیمیدر با وجود بی بهره بودن از معصومه اسماعیل زاده، امروز کار سختی نداشت و با قدرت پالایش نفت را به بازی رده بندی فرستاد.

شیمیدر کوارتر اول را 17 بر 7 و کوارتر دوم را 20 بر 12 برد و این برتری را در کوارترهای سوم با پیروزی 19 بر 13 و 21 بر 19 تثبیت کرد و هرگز به آبادان اجازه فکر کردن به تغییر شرایط را نداد.

کیمیا یزدیان طهرانی با 26 دقیقه حضور در میدان برای شیمیدر ، 15 امتیاز گرفت و امتیازآورترین بازیکن میدان شد. او همانند 2 بازی قبل دبل دبل کرد و 11 ریباند و 3 توپ ربایی داشت.

شکیلا نان گارد راس آمریکایی تیم شیمیدر نیز با 12 امتیاز و 13 ریباند دبل دبل کرد. این بازیکن امروز برای شیمیدر 17 دقیقه بازی کرد و یک توپ ربایی و یک بلاک شات نیز ثبت کرد.

سومین و آخرین دبل دبل بازی امروز مربوط به انیس مرادی بازیکن ارزشمند آبادانی ها بود. فوروارد فصل گذشته نارسینا امروز برای پالایش نفت 10 امتیاز، 16 ریباند و 3 توپ ربایی ثبت کرد و 38 دقیقه در میدان حضور داشت.

همچنین برای پالایش نفت، کاپیتان مژگان خدادادی 14 امتیاز گرفت . جالب این که او در این بازی یک تنه 7 توپ ربایی داشت. سهم ساغر آجیلی و ناهیده اسدی در این بازی هر کدام کسب 8 امتیاز بود.

همچنین شادی عبدالوند با 14 امتیاز، تینا عیساییان با 9 امتیاز و فائزه شهریاری و آیدا گل محمدی با 8 امتیاز روز موفقی داشتند ضمن این که نباید از حضور کم امتیاز اما مفید آناهیس خداوردیان در ترکیب شیمیدر به سادگی عبور کرد.

آناهیس در بازی امروز گرچه یک امتیاز بیشتر نگرفت اما در 32 دقیقه حضور در میدان 8 پاس منجر به گل داد و 4 بار نیز توپ ربایی کرد.

بدین ترتیب گروه بهمن و شیمیدر در فینال یکدیگر را ملاقات می کنند. گروه بهمن در دو فصل اخیر قهرمان لیگ برتر بسکتبال زنان بوده و شیمیدر تلاش می کند از هت تریک قهرمانی بهمن جلوگیری کند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=78995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.