12
بهترین عملکرد از آن هانیه خوشخواهی

نتایج دختران شمشیرباز ایران در جوانان و نوجوانان آسیا

  • کد خبر : 79017
  • 12 اسفند 1400 - 10:00
نتایج دختران شمشیرباز ایران در جوانان و نوجوانان آسیا
مسابقات شمشیربازی جوانان و نوجوانان آسیا در بخش دختران در ازبکستان برگزار شد و تیم ایران رقابت خود را در اسلحه سابر و فلوره به پایان رساند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات شمشیربازی جوانان و نوجوانان آسیا در تاشکند ازبکستان به انجام رسید و ایران در بخش دختران به کار خود در این پیکارها خاتمه داد.

ایران در رده جوانان آنوشا شهابی دختر کرجی را در اسلحه اپه به میدان فرستاد و در فلوره، زهرا کارگر و هانیه خوشخواهی هم در مسابقات نوجوانان برای ایران مسابقه دادند و هم در رده جوانان.

در اسلحه سابر نیز نماینده ایران یک دختر یزدی به نام آیسا صدیقی بود. شمشیربازی که در اردوی تیم ملی بزرگسالان نیز حضور دارد و یک استعداد آینده دار قلمداد می‌شود.

مسابقات جوانان

در اسلحه سابر، آیسا صدیقی دختر خوش آتیه یزدی نماینده ایران بود که در دور گروهی در 4 بازی پیروز شد و 2 بار نیز شکست خورد تا جواز حضور در یک شانزدهم نهایی را به دست بیاورد.

آیسا در این مرحله در یک بازی نزدیک و نفس گیر برابر گوپتا از هند 14 بر 15 و تنها با یک پوئن اختلاف بازنده شد تا حذف شود و رتبه نهایی هجدهم را برای خود ثبت کند.

در اسلحه اپه آنوشا شهابی با ۳ شکست و ۲ پیروزی به جدول حذفی راه یافت. او در مرحله یک‌شانزدهم برابر شاهد الکلوب شمشیرباز اردنی با یک امتیاز اختلاف ۱۰ بر ۹ مغلوب شد و به رتبه بیست و چهارم رسید.

در اسلحه فلوره و در مرحله گروهی زهرا کارگر و هانیه خوشخواهی با ۴ پیروزی و ۲ شکست به جدول انفرادی صعود کردند و در یک شانزدهم نهایی استراحت داشتند.

آنها در یک‌هشتم نهایی برابر حریفان قرار گرفتند که کارگر برابر روآ مجالی از اردن 6 بر 15 شکست خورد اما هانیه خوشخواهی  شیناکرچوک از تایلند را 15 بر 7 شکست داد.

دختر شمشیرباز ارومیه ای در یک چهارم نهایی برابر نوک چان از هنگ کنگ 15 بر 8 نتیجه را واگذار کرد و هفتم شد. کارگر نیز در رده دوازدهم ایستاد.

مسابقات نوجوانان

در اسلحه فلوره نوجوانان دختر، هانیه خوشخواهی در مرحله گروهی سه پیروزی و سه شکست کسب کرد و زهرا کارگر نیز 4 پیروزی و یک شکست در کارنامه اش ثبت کرد تا هر دو، از گروه خود صعود کنند.

پس از استراحت هر دو نماینده ایران در یک شانزدهم، نوبت به یک هشتم نهایی رسید که زهرا کارگر 9 بر 15 مقابل اسرا السیابی از عمان تن به شکست داد و نهم شد.

هانیه خوشخواهی نیز در رقابت با مرجانا عثمانووآ از ازبکستان 10 بر 15 شکست خورد و با رتبه یازدهم به کار خود در فلوره نوجوانان پایان داد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79017

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.