11
ادامه لیگ‌های قایقرانی زنان در تهران

پایان نیم فصل آب‌های آرام با قهرمانی بحر و بر گستر هرمزگان

  • کد خبر : 79217
  • 17 اسفند 1400 - 10:23
پایان نیم فصل آب‌های آرام با قهرمانی بحر و بر گستر هرمزگان
در پایان نیم‌فصل اول لیگ آب‌های آرام ، تیم بحروبر گستر قهرمان شد. این قهرمانی به لطف درخشش هدیه خیرآبادی، الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور به دست آمد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مرحله دوم لیگ برتر قایقرانی آب‌های آرام بانوان دوشنبه ۱۶ اسفند در دریاچه آزادی برگزار شد و در رقابت بحر و بر گستر و صنایع هرمزگان، این تیم بحروبر بود که قهرمانی نیم فصل را به دست آورد.

تیم‌های صنایع هرمزگان، بحر و بر گستر، اطلس تجارت، میداف و مقاومت در بخش بانوان در لیگ قایقرانی بانوان آب‌های آرام حضور داشتند.

این مسابقات در مواد کایاک یکنفره ۳۰۰متر، کایاک دونفره ۳۰۰متر، کایاک یکنفره ۲۰۰متر، کانوی یکنفره ۳۰۰متر، کانوی دونفره ۳۰۰متر، کانوی یکنفره ۲۰۰متر و ۴ در ۲۰۰ متر امدادی انجام شد.

بر این اساس پس از انجام مسابقات مرحله دوم بحر و بر گستر با ۱۳۳ امتیاز صدرنشین شد، صنایع هرمزگان با ۱۲۷ امتیاز در رده دوم ایستاد و میداف با ۹۵ امتیاز جایگاه سوم را به دست آورد.

۳۰۰ متردر تصاحب هدیه‌ها

در مسابقه کایاک یکنفره ۳۰۰ متر هدیه کاظمی از صنایع هرمزگان با زمان ۱:۱۱.۰۵۰ دقیقه، سارا حسینی از بحروبر گستر با زمان ۱:۱۶.۵۸۰ دقیقه و ارشین رضانژاد از میداف با زمان ۱:۱۶.۶۳۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

در مسابقه کانوی یکنفره ۳۰۰ متر هدیه خیرآبادی از بحروبر گستر با زمان۱:۲۱.۵۷۰دقیقه، پریسا محمدزاده از صنایع هرمزگان با زمان ۱:۲۱.۷۹۰ دقیقه و هستی ناصری از میداف با زمان ۱:۲۳.۱۷۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

الناز شفیعیان ، پاروزن باثبات

در مسابقه کایاک دونفره ۳۰۰ متر الناز شفیعیان و تانیا کارگرپور از بحر و بر گستر با زمان ۱:۰۳.۷۳۰ دقیقه، هدیه کاظمی و سارا کاظمی از صنایع هرمزگان با زمان ۱:۰۷.۶۹۰ دقیقه و کیانا گلبندها و ساجده تبریزی از مقاومت با زمان ۱:۱۰.۹۸۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

در مسابقه کانوی دونفره ۳۰۰ متر بانوان هدیه خیرآبادی و زهرا مطهر از بحر و بر گستر با زمان ۱:۱۶.۴۶ دقیقه، پریسا محمدزاده و مهسا کهنسال از صنایع هرمزگان با زمان ۱:۱۶.۶۳ دقیقه و هستی ناصری و مائده شورگشتی از میداف اول تا سوم شدند.

شورگشتی و قهرمانی در کانو

در مسابقه کانوی یکنفره ۲۰۰ متر بانوان مائده شورگشتی از میداف با زمان ۵۱.۶۴ ثانیه، مرجان کرمجانی از بحر و بر گستر با زمان ۵۲.۳۹ ثانیه و مریم شورگشتی از صنایع هرمزگان با زمان ۵۵.۹۹ ثانیه اول تا سوم شدند.

در مسابقه کایاک یکنفره ۲۰۰ متر بانوان الناز شفیعیان از بحروبر گستر با زمان ۴۴.۵۳ ثانیه، گلناز غضنفریان از مقاومت با زمان ۴۶.۵۳ ثانیه و سما یاسمی از صنایع هرمزگان با زمان ۴۷.۲۱ ثانیه اول تا سوم لیگ آب‌های آرام شدند.

صنایع هرمزگان ، فاتح در امدادی

در مسابقه امدادی چهار در ۲۰۰ متر تیم صنایع هرمزگان با ترکیب هدیه کاظمی، پدیده پهلوان‌ زاده، پریسا محمدزاده و مهسا کهنسال با زمان ۳:۲۵.۴۵۰ دقیقه به مقام نخست لیگ قایقرانی زنان آب‌های آرام رسید.

تیم بحروبر گستر با ترکیب هدیه خیرآبادی، مرجان کرمجانی، الناز شفیعیان و مینا عبداللهی با زمان ۳:۲۸.۷۲۰ دقیقه و تیم میداف با ترکیب آتوسا خراطی، ارشین رضانژاد، هستی ناصری و مژده مطرقی با زمان ۳:۴۴.۶۴۰ دقیقه اول تا سوم شدند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79217

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.