7
با پیروزی برابر پالایش نفت آبادان در تقابل سوم

اکسون به مقام سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان رسید

  • کد خبر : 79599
  • 23 اسفند 1400 - 23:24
اکسون به مقام سوم لیگ برتر بسکتبال بانوان رسید
تیم اکسون تهران مقام سوم لیگ برتر بسکتبال زنان را به دست آورد و پالایش نفت آبادان در جایگاه چهارم ایستاد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” سومین و آخرین رویارویی رده بندی لیگ برتر بسکتبال زنان امروز برگزار شد و اکسون با برتری بر پالایش نفت آبادان به مقام سوم لیگ رسید.

در سالن بسکتبال آزادی تهران، اکسون با هدایت آزاده زمان پور با حساب 82 بر 60 شاگردان مدینه آلبوعلی در پالایش نفت آبادان را شکست داد و با کسب 2 پیروزی از مجموع 3 بازی رده بندی، سوم شد.

اکسون با شکست در مسابقه نیمه نهایی برابر گروه بهمن به این مرحله رسیده بود و پالایش نفت آبادان نیز در مصاف با شیمیدر مغلوب شده بود.

در این بازی اکسون نان درخشش در کوارتر نخست را خورد جایی که توانست 31 بر 14 از حریف پیشی بگیرد و این اختلاف تا پایان بازی هرگز جبران نشد.

اکسون در نیمه نخست 47 بر 27 از آبادان جلو افتاد و نتیجه در کوارتر سوم تساوی 18 بر 18 و در کوارتر چهارم ، برد 17 بر 15 اکسون بود تا این تیم در نهایت برنده این بازی باشد.

نگین رسولی با کسب 29 امتیاز ستاره این بازی بود. او تمام 40 دقیقه مسابقه را در میدان حضور داشت. کاپیتان سحر نجفی و نسرین فلاح هر کدام 9 و سارا اعتماد 7 پوئن به سود اکسون کسب کردند.

الناز سیاهی بازیکن پست سنتر تیم پالایش نفت آبادان نیز با 15 امتیاز بهترین عملکرد را در میان نفرات آبادان داشت. محدثه قسمی 11 و انیس مرادی 9 امتیاز کسب کردند. سهم مژگان خدادادی و ساغر آجیلی میز 8 و 7 امتیاز بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79599

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.