3
دختران قایقران، شب عید در پاتایا

نیروانا اسدبیگی و محدثه حسن پور در اسلالوم قهرمانی آسیا

  • کد خبر : 79659
  • 24 اسفند 1400 - 18:44
نیروانا اسدبیگی و محدثه حسن پور در اسلالوم قهرمانی آسیا
تیم قایقرانی اسلالوم ایران شب عید را در پاتایا تایلند خواهد بود. نه به عنوان یک سفر گردشگری بلکه برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” رقابت های قایقرانی اسلالوم قهرمانی آسیا ۲۹ اسفند تا ۲ فروردین در پاتایا تایلند برگزار می‌شود.

ایران در این مسابقه سه نماینده دارد که دو نفر آنها را دختران اسلالوم تشکیل می دهند. هر دو نماینده ایران جوان و جویای نام اند و سوابق موفقی هم دارند.

نیروانا اسدبیگی در بخش کانواسلالوم و محدثه حسن‌ پور در کایاک اسلالوم بانوان مسابقه می دهند. کاروان اعزامی ایران، امروز عازم تایلند شد.

محدثه حسن‌ پور : تمرین رودخانه نداشتیم اما امیدواریم

محدثه حسن‌ پور  اظهار کرد: از سال ٩٧ وارد تیم ملی شدم. اما پنج سال است که اسلالوم را تحت نظر مهدیه ریاضی شروع کردم.

وی افزود: در سال ٩٧ به همراه تیم ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی رودخانه کرج برگزار شد شرکت کردم و موفق شدم در رشته کایاک تیمی مقام سوم را کسب کنم.

حسن‌ پور درباره شرایط پیش‌رویش در مسابقات قهرمانی آسیا بیان کرد: من در کایاک اسلالوم زیر ٢٣ سال رقابت خواهم کرد. شرایط سختی داریم چون با توجه به سردی هوا ما تمام تمریناتمان را در دریاچه آزادی دنبال کردیم و تمرین رودخانه نداشتیم ولی تمام تلاشم را می‌کنم که بهترین نتیجه را کسب کنم.

وی افزود: در مسابقات قهرمانی کشور امسال مقام نخست را کسب کردم و به عنوان ورزشکار اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شدم و امیدوارم نماینده خوبی برای اسلالوم بانوان ایران باشم.

محدثه حسن‌ پور در پایان گفت: در تایلند من در کایاک زیر ٢٣ سال رقابت می‌کنم. تمرینات سخت و خوبی پشت‌سر گذاشتم و به نتیجه درخشان امیدوارم. باید ببینیم در مسابقه چه پیش می‌آید و تلاش می‌کنم مزد زحماتم را بگیرم.

نیروانا اسدبیگی : با تلاش سخت بهترین‌ها را رقم خواهیم زد

نیروانا اسدبیگی درباره اعزام به مسابقات اسلالوم قهرمانی آسیا اظهار کرد: شرایط ما با رقبای اسلالوم در آسیا خصوصا در شرق آسیا متفاوت است و از نظر امکانات وضعیتمان فرق می‌کند اما همیشه نشان دادیم که با تلاش سخت بهترین‌ها را رقم خواهیم زد.

اسدبیگی همچنین گفت: وقتی قرار شد به عنوان نماینده ایران در مسابقات حاضر شوم با خودم عهد کردم از هیچ تلاشی فرو نگذارم و نماینده شایسته‌ای برای بانوان ایران در مسابقات باشم.

دارنده مدال نقره مسابقات اسپرینت اسلالوم انتخابی المپیک جوانان تاکید کرد: در قهرمانی آسیا هم به دنبال کسب نتیجه درخشان هستم.  امیدوارم با عملکرد خوبم پاسخ زحمات خودم و همه را بدهم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.