8
با سومین پیروزی در چهارمین فینال

شیمیدر قهرمان لیگ برتر بسکتبال زنان شد

  • کد خبر : 79707
  • 25 اسفند 1400 - 16:17
شیمیدر قهرمان لیگ برتر بسکتبال زنان شد
تیم شیمیدر قم با کسب سومین پیروزی در چهارمین رقابت فینال برابر گروه بهمن، قهرمان لیگ برتر بسکتبال زنان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم شیمیدر امروز توانست با سومین برد در چهارمین تقابل در دیدار نهایی لیگ برتر بسکتبال بانوان برابر تیم گروه بهمن، قهرمان لیگ شود.

امروز در سالن بسکتبال آزادی تهران، شیمیدر که پیش از این دو پیروزی در فینال در برابر یک برد گروه بهمن در اختیار داشت، برای سومین برد و تمام کرد کار در فینال به میدان آمد و به هدفش هم رسید.

گروه بهمن با هدایت فریناز طائرپور که پس از پیروزی در اولین فینال، دو رویارویی بعدی را باخته بود امروز بازی کم رمقی از خود نشان داد و در یک بازی پراشتباه 57 بر 72 شکست خورد تا پس از دو قهرمانی پیاپی، موفق به هت تریک قهرمانی نشود.

در مقابل شیمیدر در اولین سال تیمداری در بخش زنان، با شایسته متشرعی قهرمان لیگ برتر شد و مصدومیت سخت و غیبت معصومه اسماعیل زاده هم نتوانست مانع از قهرمانی شیمیدر قم شود.

شادی عبدالوند و تینا عیساییان بازیکنان باتجربه شیمیدر که در دو فصل اخیر با گرگان و مهرام، فینال ها را به گروه بهمن باخته بودند سرانجام جام را بر فراز دستان خود بالا بردند.

در این دیدار در کوارتر نخست، شیمیدر 18 بر 9 پیش افتاد و پس از برتری 14 بر 13 بهمن در کوارتر دوم، نیمه نخست بازی با پیروزی 31 بر 23 تیم شیمیدر قم پایان یافت.

در کوارتر سوم باز هم برتری با شیمیدر و با امتیاز 20 بر 12 بود تا شیمیدر در پایان این کوارتر با رساندن اختلاف به 16 پوئن تا حدود زیادی قهرمانی خود را قطعی کند.

در کوارتر سوم با وجود برتری 22 بر 21 گروه بهمن، شیمیدر کار را با موفقیت به پایان رساند.

شکیلا نان آمریکایی با 13 امتیاز و 20 ریباند و تینا عیساییان با 14 امتیاز و 15 ریباند برای تیم شیمیدر دبل دبل کردند. البته

امتیازآورترین بازیکن شیمیدر کیمیا یزدیان طهرانی با کسب 21 پوئن بود.

برای گروه بهمن، شوماری هریس آمریکایی 40 دقیقه بازی کرد و 25 امتیاز به دست آورد تا امتیازآورترین بازیکن زمین لقب گیرد. سهم کاپیتان دلارام وکیلی در این بازی 15 پوئن بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=79707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.