7
مسابقات انتخابی جام جهانی بسکتبال سه نفره زنان

ایران با پیروزی قاطع بر قطر به نیمه نهایی رفت

  • کد خبر : 80192
  • 05 فروردین 1401 - 21:29
ایران با پیروزی قاطع بر قطر به نیمه نهایی رفت
تیم ملی بسکتبال سه نفره دختران ایران با پیروزی در مسابقه ای یک طرفه برابر قطر راهی نیمه نهایی تورنمنت انتخابی جام جهانی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دختران بسکتبالیست ایران دو یک ساعت و نیم پس از شکست برابر نیوزیلند، با برتری بر قطر به نیمه نهایی انتخابی جام جهانی رسیدند.

در ادامه روز نخست مسابقات بسکتبال سه نفره انتخابی جام جهانی زنان که با حضور 6 تیم برای کسب یک سهمیه صعود در دوحه قطر برگزار می شود ایران برابر تیم میزبان پیروز شد.

این بازی، آخرین رقابت گروه یک بود که در آن ایران، قطر و نیوزیلند حضور داشتند و ایران با برتری 21 بر 3 بر قطر به عنوان تیم دوم به نیمه نهایی صعود کرد.

تیم بسکتبال سه نفره زیر 23 سال

تیم بسکتبال ایران در این مسابقه از نظر فنی کاملا برتر از قطر بود که مبتدی و در حال کسب تجربه به نظر می رسید. قطری ها پیش از این شکست سنگینی برابر نیوزیلند متحمل شده بودند و برابر ایران هم حرفی برای گفتن نداشتند.

از سوی دیگر دختران بسکتبالیست ایران نیز با اعتماد به نفسی به مراتب بالاتر از بازی با نیوزیلند ظاهر شدند و این، خبر خوشی پیش از مبارزه نیمه نهایی است.

آیدا گل محمدی، غزل محسنی، فاطمه آقازادگان قزوینی و نگین رسولی پور با هدایت نیکا بیک لیکلی و مدیریت افسانه حسن نایبی در این مسابقات حضور دارند.

ایران در نیمه نهایی به مصاف ازبکستان می رود که در گروه دوم این مسابقات، صدرنشین شده است. تیم قهرمان این مسابقات به جام جهانی بسکتبال سه نفره زنان خواهد رفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80192

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.