5
با شکست برابر ازبکستان

ایران از صعود به بسکتبال سه نفره جهانی زنان بازماند

  • کد خبر : 80228
  • 07 فروردین 1401 - 19:45
ایران از صعود به بسکتبال سه نفره جهانی زنان بازماند
تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ایران برابر ازبکستان تن به شکست داد و بدین ترتیب نتوانست به مسابقات جهانی بسکتبال راه پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” پرونده حضور ایران در دور انتخابی جام جهانی بسکتبال سه نفره زنان بسته شد و ایران نتوانست در دور نهایی تورنمنت حضور یابد.

ایران با هدایت نیکا بیک لیکلی در مرحله نیمه نهایی انتخابی ۶ تیمه در دوحه قطر، روز شنبه ۶ فروردین به مصاف ازبکستان رفت و ۱۱ بر ۲۱ شکست خورد و از رسیدن به فینال باز ماند.

البته این برد برای ازبک‌ها هم کفایت نکرد زیرا آن‌ها در فینال به نیوزیلند باختند و به دلیل تخصیص یک سهمیه از این مسابقات برای مسابقات جهانی، این نیوزیلند بود که سهمیه جهانی را به دست آورد.

ایران در این مسابقات در دور گروهی ۱۱ بر ۲۰ مغلوب نیوزیلند شد و سپس ۲۱ بر ۳ قطر را شکست داد تا به نیمه‌نهایی برسد اما در این مرحله، ازبکستان آخرین ملاقات دختران بسکتبال بود.

فاطمه آقازادگان، نگین رسولی پور، غزل محسنی و آیدا گل محمدی در این مسابقات برای ایران به میدان رفتند. با صلاحدید فدراسیون بسکتبال، ایران تیم زیر ۲۳ سال خود را به مسابقات انتخابی بسکتبال سه نفره زنان اعزام کرد و خبری از نام‌های بزرگ‌تر نبود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.