7
همراه با ستاره تیم آب‌های آرام پس از کسب ۴‬ مدال آسیایی

هدیه کاظمی : رقبای آسیایی می‌گویند ایرانی‌ها روی آب پرواز می‌کنند!

  • کد خبر : 80232
  • 09 فروردین 1401 - 10:44
هدیه کاظمی : رقبای آسیایی می‌گویند ایرانی‌ها روی آب پرواز می‌کنند!
هدیه کاظمی ستاره تیم ملی قایقرانی آب‌های آرام ایران پس از کسب ۴ مدال آسیایی از این حضور درخشان و روزهای پیش رو صحبت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” رقابت‌های قایقرانی آب‌های آرام قهرمانی آسیا در پاتایا تایلند پایان یافت و هدیه کاظمی با کسب ۴‬ مدال در کایاک، ستاره درخشان تیم ایران بود.

مدال طلای کایاک ۵۰۰ متر و ۲۰۰ متر و مدال نقره کایاک دونفره ۵۰۰ متر و ۲۰۰ متر همراه با الناز شفیعیان حاصل کار دختر شایسته هرمزگان در این مسابقات بود.

هدیه کاظمی در این باره به دختران قهرمان می‌گوید: کسب مدال در مسابقاتی به وسعت آسیا خوشحال کننده است اما این برای ما یک آغاز است. در حقیقت تیم آب‌های آرام ایران به مسابقات پاتایا به چشم شروع مسیر موفقیت برای بازی‌های آسیایی و المپیک پاریس نگاه می‌کند.

او ادامه می‌دهد: مدال‌های ما در مسابقات آب‌های آرام آسیا گویای پیشرفت ایران بود. تیم‌های دیگر می‌گفتند که قایقرانان ایران پارو نمی‌زنند بلکه روی آب پرواز می‌کنند و این نشانگر پیشرفت ما بود.

ملی پوش کایاک به حضور مربی برزیلی در تیم ملی اشاره و عنوان می‌کند: حضور پدرو سنا تلاش برای عرض اندام ایران در سطح جهانی است. او از روزی که قدم به ایران گذاشت به دنبال اصلاح تکنیک در بین قایقرانان ایرانی بود و البته این کار آسانی به شمار نمی‌رود.
قایقرانان ایران سال‌ها با روش کاری که در وجود آن‌ها نهادینه شده پیش رفته‌اند و به گفته هدیه کاظمی، پدرو سنا می‌خواهد با اصلاحات کوچک اما تعیین‌کننده، عملکرد تیم را دگرگون کند.

او در ۳‬ ماه آغازین حضورش در ایران به دنبال این اصلاح تکنیک بود و هدیه کاظمی می‌گوید تیم ملی تنها در یک ماه گذشته روی تمرینات سرعتی تمرکز بیشتری پیدا کرد.

کاظمی در مورد پدرو سنا می‌افزاید: فکر می‌کنم مسابقات پاتایا و مدال‌هایی که کسب شد، شروع موفقیت‌های ایران با این مربی برزیلی است و همه ما کارهای زیادی برای انجام دادن در پیش رو داریم و خبرهای خوشی در پیش خواهد بود.

هدیه کاظمی به دورنمای قایقرانان ایران اشاره می‌کند می‌گوید: فکر و ذکر ما المپیک ۲۰۲۴‬ پاریس است اما پیش از آن، یک رویداد قاره‌ای مهم به نام بازی‌های آسیایی هانگژو داریم. پیش بینی مدال‌های زیادی داریم و می‌خواهیم افتخارات جدیدی خلق کنیم.

آیا رکوردهای کسب شده در مسابقات آسیایی تایلند برای هدیه قابل قبول بوده است؟ او می‌گوید: هدف ما در پاتایا کسب مدال بود اما برای رسیدن به بهترین عملکرد رکوردی، نیازمند زمان هستیم و دورنمای ما المپیک پاریس است. ما تیمی در حال تغییرات فنی هستیم و بهبود رکوردها با گذر زمان رخ می‌دهد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=80232

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.