7
در مسابقات وزنه برداری جوانان جهان در یونان

یکتا جمالی در حرکت یکضرب، نایب قهرمان جهان شد

  • کد خبر : 81127
  • 19 اردیبهشت 1401 - 19:00
یکتا جمالی در حرکت یکضرب، نایب قهرمان جهان شد
یکتا جمالی دختر وزنه بردار ایران در حرکت یکضرب دسته ۸۷ کیلوگرم مسابقات وزنه برداری جوانان جهان در یونان، نایب قهرمان جهان شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” یکتا جمالی تنها نماینده وزنه برداری زنان ایران در مسابقات جوانان جهان در یونان، امروز با کسب مدال نقره حرکت یکضرب به کار خود پایان داد.

یکتا جمالی امروز در دسته 87 کیلوگرم در یونان روی تخته رفت و در حرکت یکضرب وزنه های ۹۴ و ۹۸ و ۱۰۰ کیلوگرم را با موفقیت بالای سر برد

این عملکرد سبب شد جمالی پایین تر از نماینده ازبکستان و بالاتر از وزنه بردار آمریکایی مدال نقره حرکت یکضرب را کسب کند.

در حرکت دوضرب، دختر وزنه بردار اصفهانی ابتدا وزنه 115 کیلویی را بالای سر برد اما نتوانست در حرکت دوم وزنه 121 کیلوگرمی را مهار کند.

او در حرکت سوم و آخر دوضرب، بار دیگر تقاضای وزنه 121 کیلویی کرد و موفق شد این بار، وزنه را مهار کرد. او امیدوار بود که این مهار بتواند به مدال دیگری برای  او در مجموع، کمک کند.

پس از ثبت نتایج سایر وزنه برداران، او نتوانست در میان مدال آوران حرکت دوضرب قرار گیرد و در مجموع، نیز در رده چهارم قرار گرفت.

بدین ترتیب یکتا جمالی در دومین حضور متوالی در مسابقات وزنه برداری جوانان جهان باز هم مدال گرفت. این، اولین مدال نقره ایران در مسابقات جهانی در بخش زنان است.

وزنه بردار خوش آتیه، سال گذشته در مسابقات جوانان جهان، صاحب 3 مدال برنز ( در یکضرب، دوضرب و مجموع) شده بود. او همچنین در مسابقات جهانی نوجوانان عربستان نقره کسب کرده بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=81127

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.