4
اظهار نظر وزیر ورزش درباره یکتا جمالی

سجادی: علاقه‌مندان به مهاجرت نام ورزش را لکه‌دار نکنند

  • کد خبر : 81409
  • 04 خرداد 1401 - 21:40
سجادی: علاقه‌مندان به مهاجرت نام ورزش را لکه‌دار نکنند
وزیر ورزش و جوانان در اولین اظهار نظر خود پس از موضوع یکتا جمالی گفته است علاقه‌مندان به مهاجرت اگر می‌خواهند بروند، تصمیم با خودشان است اما نام ورزش را لکه‌دار نکنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در نخستین اظهار نظر پس از موضوع مهاجرت و پناهندگی یکتا جمالی به این موضوع واکنش نشان داد.

سجادی در این باره گفته است: اگر کسی می‌خواهد زندگی را در خارج از ایران دنبال کند یا در پی اهداف تحصیلی و ورزشی باشد به خودش ربط دارد اما نباید اسم ورزش را لکه دار کند.


وزیر ورزش و جوانان می‌گوید کسانی که می‌خواهند از ایران بروند می‌توانند به راحتی اقدام به این کار کنند اما این که با تیم‌های ورزشی ایران اقدام به این کار می‌کنند، بی‌انصافی و تأسف آور است.

به عقیده حمید سجادی، سفر با تیم‌های ملی به خارج از ایران و ناپدید شدن، به بدنه ورزش ایران آسیب می‌زند در حالی که شخص، اگر به دنبال منافع خودش است نباید اقدامی کند که به ضرر تمام جامعه ورزش باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=81409

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 1
  1. درست است.>>یکتا جمالی به وزنه برداری زنان و به ورزش ایران خیانت کرد و با کمک چند میهن فروش انیرانی گریخت،»میتوانست براحتی مهاجرت کند ولی این نمک نشناسی را کرد و مردم را غمگین کرد»رئیس سابق فدراسیون و خانوادۀ وی نیز مقصر هستند.»»برنده شدن و کسب مدال زیر پرچم بیگانه هیچ ارزشی ندارد.

قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.