8
حال بد دختران بسکتبال سه نفره

پایان تلخ ماه‌ها تلاش | روادید تیم بسکتبال زنان صادر نشد

  • کد خبر : 82675
  • 13 تیر 1401 - 16:20
پایان تلخ ماه‌ها تلاش | روادید تیم بسکتبال زنان صادر نشد
در اتفاقی دردناک برای تیم ملی بسکتبال سه نفره زنان ، این تیم به دلیل عدم صدور روادید و مشکل در پرواز به سنگاپور، این رقابت ها را از دست داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان“، فدراسیون بسکتبال ایران اعلام کرد تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان به علت تاخیر در صدور ویزا و عدم وجود پرواز مناسب به کاپ آسیا اعزام نشد.

این اتفاق، برای دختران بسکتبالیست که ماه‌ها در حال تمرین و در تدارک حضور در این مسابقات بودند، رخدادی تلخ و ناامیدکننده است.

فدراسیون بسکتبال می‌گوید این تیم قرار بود روز دوشنبه 13 تیر به کاپ آسیا عزام شود که، تأخیر در صدور ویزا باعث شد این تیم نتواند از پرواز روز دوشنبه استفاده کند.

این مشکل زمانی حادتر شد که هیچ پرواز مستقیم دیگری از ایران به سنگاپور وجود نداشت که تیم زنان را به موقع و پیش از شروع مسابقات به این کشور جنوب شرق آسیا برساند.

همچنین گفته می‌شود ویزای شادی عبدالوند بازیکن تهرانی تیم ملی بسکتبال هم برای حضور در مسابقات صادر نشد.

به دنبال این اتفاق اهالی بسکتبال نسبت به این موضوع موضع گیری‌های مختلفی داشتند و از این اتفاق ابراز اندوه کردند.

برخی معتقد بودند فدراسیون بسکتبال باید زودتر برای صدور ویزا و بلیت اقدام و فکر مشکلات غیرمترقبه‌ای از این دست را می‌کرد.

برخی دیگر از اهالی بسکتبال نیز این مشکل را در ادامه وضعیت نابسامان صدور روادید از سوی سفارت‌های مقیم ایران برای ایرانیان دانستند و فدراسیون بسکتبال را از اتهام مبرا دانستند.

کیمیا یزدیان طهرانی بازیکن مطرح و جوان تیم ملی نیز در پیامی روی صفحه شخصی‌اش نوشت: هیچ‌کس نمی تونه حال بد این تیمو درک کنه…

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=82675

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.