13
در راه آمادگی برای حضور در مسابقات کشورهای اسلامی

تیم ملی والیبال زنان در بلغارستان اردو برپا می‌کند

  • کد خبر : 82784
  • 19 تیر 1401 - 12:02
تیم ملی والیبال زنان در بلغارستان اردو برپا می‌کند
تیم ملی والیبال زنان ایران برای آمادگی در راه حضور در مسابقات کشورهای اسلامی، در بلغارستان اردو برپا می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” تیم ملی والیبال زنان ایران با ترکیبی شامل 16 بازیکن به بلغارستان خواهد رفت تا در این کشور، اردوی آماده سازی برگزار کند.

تیم ملی والیبال بانوان، حضور در دو رویداد بازی های کشورهای اسلامی و مسابقات کنفدراسیون والیبال آسیا را در پیش دارد و در حال برگزاری اردوهای پیش از اعزام است.

در این راستا، اردوی هشتم تیم ملی ایران در بلغارستان انجام خواهد شد و تیم ملی بامداد دوشنبه 20 تیر 1401 از تهران عازم صوفیه پایتخت بلغارستان می شود.

این، دومین اردوی برون مرزی برای تیم زنان ایران است چنان که پیش تر، یک مرحله اردوی برون مرزی در صربستان نیز به انجام رسیده بود.

فدراسیون والیبال ایران گزارش داده است که تیم ملی ایران تحت هدایت الساندرا کمپدلی سرمربی ایتالیایی خود سه دیدار دوستانه در بلغارستان برگزار می کند.

طبق اعلام این فدراسیون، کمپدلی در راستای توجه به پشتوانه‌سازی برای آینده تیم ملی،  در هفتمین اردوی این تیم علاوه بر دعوت از بازیکنان بزرگسال از 6 بازیکن نوجوان هم دعوت کرده بود که دو نفر از این بازیکنان تیم ملی زنان را در اردوی بلغارستان همراهی خواهند کرد.

شبنم علیخانی، ستایش حسینی، زهرا کریمی، پوران زارع، زهرا مغانی، فاطمه امینی، تهمینه درگذنی، مهسا صابری، مهسا کدخدا، الهه پورصالح، محدثه مشتاقی، نگار کیانی، مائده برهانی ، نگار هاشمی، آیتک سلامت و ریحانه کریمی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند.

صدیقه اسلامی (سرپرست)، الساندرا کمپدلی (سرمربی)، فاطمه رشیدی، مهسا آراسته (مربیان)، زینب گیوه (مربی بدنساز) و سوزان چمنی (مترجم) اعضای کادر فنی تیم ملی والیبال زنان در این اردو هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=82784

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.