6
مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در مصر

خوشخواهی و کارگر ؛ در حسرت پیروزی در قاهره

  • کد خبر : 83177
  • 25 تیر 1401 - 16:04
خوشخواهی و کارگر ؛ در حسرت پیروزی در قاهره
هانیه خوشخواهی و زهرا کارگر دو نماینده فلوره ایران در مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در قاهره مصر، بدون پیروزی به کار خود پایان دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” دومین روز از مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در قاره مصر با برگزاری رقابت فلوره زنان و حضور هانیه خوشخواهی و زهرا کارگر در میدان همراه بود.

دو دختر شمشیرباز ایران که با وجود سن و سال کم در مسابقات جهانی بزرگسالان شرکت کرده اند امروز بدون کسب پیروزی به کار خود پایان دادند که البته دور از انتظار هم نبود.

هانیه خوشخواهی دختر جوان ارومیه ای شمشیربازی فلوره ایران امروز در گروه خود برابر جورجینا بارات از استرالیا، ویکتوریا اوچه گوئرا از مکزیک، یارا الشرکاوی از مصر ، مارتا کاریده از پرتغال، هیو جین هونگ از کره جنوبی و سوفیا وو از هنگ کنگ بازنده شد.

زهرا کارگر دیگر نماینده شمشیربازی زنان ایران نیز برابر ناتالی میشل از مکزیک، مارتینا دلوگوژ از لهستان، کامیلا اورتیز سانچز از اکوادور، نوحا هانی از مصر، کریستینا پتروآ از اوکراین و یاسمین کمپبل از بریتانیا تن به شکست داد.

اعزام خوشخواهی و کارگر به مسابقات جهانی مصر در راستای پشتوانه سازی برای آینده شمشیربازی زنان ایران در اسلحه فلوره صورت گرفته است در حالی که این اسلحه مدعیان شاخص تری نسبت به این دو شمشیرباز داشت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83177

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.