5
گفتگو با سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان دختر

بازی‌های تدارکاتی، دغدغه تیم ملی از نگاه ندا عسگرنیا

  • کد خبر : 83288
  • 27 تیر 1401 - 13:39
بازی‌های تدارکاتی، دغدغه تیم ملی از نگاه ندا عسگرنیا
ندا عسگرنیا، سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان دختر ایران، در گفتگو با آژانس ورزش زنان ایران، از انگیزه بالای ملی‌پوشان در تمرینات و اشتیاق برای جدال با رقبای آسیایی گفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمانندا عسگرنیا، سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان دختر ، در گفتگو با رسانه تخصصی ورزش زنان ایران از شرایط بسکتبالیست‌های جوان کشورمان گفت.

اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان دختر ایران در تهران در حال برگزاری است. ملی‌پوشان کشورمان خود را برای مسابقات بسکتبال جوانان دختر قهرمانی آسیا که از 14 شهریور در بنگلور هند آغاز خواهد شد، آماده می‌کنند.

عسگرنیا در خصوص شرایط اردو گفت: تمرینات از 18 اردیبهشت در تهران آغاز شده است؛ تا امروز که 26 تیر ماه است در اردو هستیم و تا آخر هفته ادامه خواهد داشت.

وی افزود: از این که با بچه‌ها زمان بیشتری را می‌گذرانیم بسیار خوشحالم و بسیار مفید خواهد بود. هر چقدر زمان بیشتری بازیکنان را در اختیار داشته باشیم، راحت تر اشکالات و ضعف ها آشکار می‌شود تا با تمرینات مناسب بتوانیم آنها را برطرف کنیم.

سرمربی تیم ملی بسکتبال جوانان با اشاره به جو حاکم بر تمرینات اظهار داشت: خوشبختانه اعضای تیم با انگیزه تمرین می‌کنند و مشتاق حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هستند. این اشتیاق به بازدهی بیشتر آنها کمک خواهد کرد.

عسگرنیا به اهمیت بازی‌های تدارکاتی داخلی و خارجی اشاره کرد و افزود: چیزی که برایمان مهم است بازی های تدارکاتی است. هفته آینده در کردستان تمریناتمان را دنبال خواهیم کرد. بازی با تیم منتخب سنندج قطعی شده است و احتمالا 2 بازی تدارکاتی دیگر خواهیم داشت.

ندا عسگرنیا عنوان کرد: اگر بتوانیم قبل از اعزام، بازی برون مرزی داشته باشیم، از این نظر که بازیکنان فضایی غیر از فضای کشور خودمان را تجربه می کنند مطمئنا خیلی مثمر‌ثمر خواهد بود.

او در پایان گفت: بازیکنان در تمرینات پرتلاش ظاهر می‌شوند تا به خوبی خود را برای مسابقات آماده کنند. امیدوارم بتوانیم با عملکرد خوب در مسابقات دل مردم کشورمان و جامعه بسکتبال را شاد کنیم.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83288

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.