8
جام جهانی شمشیربازی در قاهره مصر در اسلحه سابر

صعود فائزه رفیعی به جدول اصلی | حذف برزگر و سازنجیان

  • کد خبر : 83293
  • 27 تیر 1401 - 9:34
صعود فائزه رفیعی به جدول اصلی | حذف برزگر و سازنجیان
در مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان فائزه رفیعی به جمع ۶۴ نفر برتر سابر راه یافت اما پریماه برزگر و نجمه سازنجیان از دور مسابقات کنار رفتند .

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در قاهره مصر روز  یکشنبه ۲۶ تیر در اسلحه سابر برگزار شد و فائزه رفیعی سابریست گیلانی ایران به  جدول اصلی و ۶۴ نفر برتر بخش زنان راه پیدا کرد.

فائزه رفیعی در جدول گروهی موفق به کسب پنج پیروزی و البته پذیرش یک شکست شد و به مرحله حذفی رسید که در این مرحله با غلبه بر ژولین کورتین از بلژیک به جمع ۶۴ نفر برتر اسلحه سابر راه پیدا کرد .

رفیعی در دور گروهی توانست وینگ کیو چو از هنگ کنگ، اما نیکووآ از بلغارستان، پیه ترا چیگیرینی از برزیل، شریا گوپتا از هند و یولیکا فونکه از آلمان را مغلوب کند و تنها به آراسلی ناوارو از اسپانیا باخت.

پریماه برزگر دیگر نماینده سابر ایران بود  که در جدول گروهی چهار پیروزی و دو شکست به نام خود ثبت کرد و به مرحله حذفی رسید اما در این مرحله مقابل سابینا کریمووآ از جمهوری آذربایجان ۱۵ بر 10 تن به شکست داد و دور مسابقات کنار رفت.

شمشیرباز کرجی در دور گروهی برابر زینا صالح از مصر، اولنا وورونینا از اوکراین، گابریلا پیج از کانادا و ایرینا چوکلا از ترکیه به پیروزی رسید اما به میشلاباتیستون از ایتالیا و الکساندرا کووایوا از گرجستان باخت.

سومین و آخرین نماینده شمشیربازی زنان ایران در اسلحه سابر نجمه سازنده گیان بود که این شمشیرباز یزدی در دور گروهی با یک پیروزی برابر حریفی از استرالیا و تحمل ۵ شکست از دور مسابقات حذف شد و جدول حذفی نرسید .

سیلیویا ماتوژاک، کیتلین مکسول از بریتانیا، ماریسا پونیش از کانادا، ژولیتا تولدو از مکزیک و مریم دقیدی از مصر شمشیربازانی بودند که سازنجیان را در دور گروهی شکست دادند.

مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در ۳ اسلحه اپه ، سابر و فلوره به میزبانی قاهره در مصر برگزار می شود ایران تا این لحظه در بخش زنان دو نماینده در جدول ۶۴ نفره اسلحه های اپه و سابر در اختیار دارد

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83293

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.