3
مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در مصر

فائزه رفیعی با شکست برابر نماینده کانادا حذف شد

  • کد خبر : 83347
  • 29 تیر 1401 - 13:41
فائزه رفیعی با شکست برابر نماینده کانادا حذف شد
فائزه رفیعی آخرین نماینده شمشیربازی زنان ایران در مسابقات قهرمانی جهان در مصر با شکست برابر نماینده کانادا از دور مسابقات اسلحه سابر حذف شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” فائزه رفیعی نماینده شمشیربازی سابر زنان ایران در مسابقات جهانی قاهره امروز با شکست برابر نماینده کانادا به کار خود در این رویداد پایان داد.

در ادامه مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان در مصر، فائزه رفیعی در جدول اصلی و مرحله یک سی و دوم نهایی اسلحه سابر برابر مدیسون تورگود از کانادا 15 بر 9 تن به شکست داد.

در این مسابقه، شمشیرباز گیلانی کار را با قدرت آغاز کرد و پا به پای نماینده کانادا پیش رفت اما در وقت دوم مسابقه از حریف جا ماند و در حالی بازنده شد که می توانست حتی در این مسابقه پیروز میدان هم باشد.

Faezeh Rafiei Iranian Sabre Fencer

رفیعی نخستین شمشیرباز زن ایرانی در اسلحه سابر است که توانسته به جدول اصلی مسابقات جهانی شمشیربازی راه یابد.

او آخرین عضو تیم 7 نفره شمشیربازی زنان ایران در سه اسلحه بود. به غیر از او، اعظم بختی در اسلحه اپه نیز توانسته بود وارد جدول اصلی شود اما بختی نیز همانند رفیعی در دور یک سی و دوم نهایی، حذف شد.

ایران در اسلحه سابر زنان، دو نماینده دیگر هم داشت : پریماه برزگر که در پلی آف از دور مسابقات کنار رفت و نجمه سازنجیان که در دور گروهی نتیجه نگرفت و از گروهش بالا نیامد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83347

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.