3
تصمیم شیرین اصفهان برای دختران بسکتبالیست

بازگشت ذوب آهن به لیگ برتر بسکتبال زنان

  • کد خبر : 83557
  • 06 مرداد 1401 - 16:44
بازگشت ذوب آهن به لیگ برتر بسکتبال زنان
باشگاه ذوب آهن اصفهان تصمیم گرفت به لیگ برتر بسکتبال زنان بازگردد و از برنامه پیشین برای حضور تکراری در دسته اول، صرف نظر کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” باشگاه ذوب آهن اصفهان با وجود غیبت در جلسه نمایندگان تیم‌های لیگ برتری بسکتبال زنان، قصد دارد در این مسابقات شرکت کند.

ذوب آهن که امسال توانسته بود با اتکا به بازیکنان بومی خود به لیگ برتر بسکتبال زنان راه یابد تا روز گذشته در دو راهی حضور در لیگ برتر و ادامه راه در دسته اول قرار داشت.

با این وجود محمد مهدی رمضانی مدیر روابط عمومی باشگاه ذوب آهن اصفهان در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس از تصمیم نهایی برای حضور در لیگ برتر خبر داد.

بدین ترتیب باشگاه اصفهانی اراده خود را به اطلاع فدراسیون بسکتبال می‌رساند و اگر ۹ تیم حاضر در جلسه هماهنگی انصراف ندهند، با ورود ذوب آهن جدول لیگ برتر زنان ۱۰ تیمی خواهد شد.

ذوب آهن تیم فوتبال زنان خود را منحل کرده است و در این باره به حضور 15 بازیکن غیربومی در این تیم اشاره شده اما در بسکتبال، ذوب آهن تیمی بومی و آکادمیک را در اختیار داشت.

ذوب آهن در حالی به لیگ برتر بسکتبال بانوان بازمی گردد که با توجه به انحلال تیم زنان سپاهان، اگر ذوب آهن هم از این سطح کنار می‌رفت لطمه بزرگی به بسکتبال اصفهان وارد می‌آمد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83557

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.