5
شیمیدر و اکسون راه مهرام را رفتند

عجایب لیگ بسکتبال | انصراف قهرمان و تیم سوم

  • کد خبر : 83620
  • 08 مرداد 1401 - 11:02
عجایب لیگ بسکتبال | انصراف قهرمان و تیم سوم
در شرایطی که جامعه بسکتبال زنان آماده دوره جدید لیگ برتر می شود انصراف قهرمان و تیم سوم فصل گذشته از عجایب لیگ است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” ؛ فصل جدید لیگ برتر بسکتبال زنان در راه است اما نه شیمیدر و نه اکسون، تیم های اول و سوم فصل گذشته در لیگ جدید حضور ندارند.

شیمیدر که فصل گذشته با اقتدار قهرمان لیگ برتر شد و در اولین فصل حضور در بسکتبال زنان، جام را بالای سر برد ظاهرا با همین تک قهرمانی به مرز رضایت رسیده است.

شیمیدر در فصل گذشته با تیمی قدرتمند و پرهزینه به مقام قهرمانی رسید اما حتی بالا بردن جام هم نقش انگیزشی در ادامه راه نداشت و این تیم قصد ندارد امسال در لیگ برتر حاضر باشد.

این یک اتفاق نادر و البته عجیب است که باشگاهی که در یک فصل با هزینه قابل توجهی به هدف خود دست یافته، در فصل بعد ناگهان اعلام انصراف می کند.

چنین اتفاقی ناشی از سوئ مدیریت و تاثیر تصمیمات یک شبه ای است که یک روز تیمی را روانه لیگ برتر می کند و روز دیگر آن را از لیگ بیرون می کشد.

در این میان، اعتبار بسکتبال زنان از یک سو و امنیت مالی و شغلی قشری از بازیکنان و مربیان از سوی دیگر، ابزار تصمیمات یک شبه ای است که شیمیدر و پیش تر مهرام در آن نقش آفرینی کرده اند.

دو فصل پیش نیز تیم مهرام تهران پس از سپری کردن فصلی موفق و نایب قهرمانی در لیگ که با هزینه سنگینی هم برای این باشگاه همراه بود به یک باره از لیگ برتر زنان کناره گیری کرد.

دیگر تیم غایب، اکسون است که فصل گذشته در لیگ برتر سوم شد. باشگاه اکسون با عدم پرداخت مطالبات بازیکنان خود به یکی از بدحساب ترین باشگاه ها تبدیل شد و در این شرایط ، قابل پیش بینی بود که دیگر قادر یا مایل به تیمداری در لیگ برتر نباشد.

اکسون در سال های اخیر در بسکتبال و والیبال تیمداری کرد و شاکیان زیادی نیز از خود به جای گذاشته است. در میان تیم های حاضر در لیگ برتر زنان گروه بهمن و پالایش نفت آبادان بازمانده تیم های باثبات و قدرتمند لیگ هستند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=83620

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.