6
بازی های کشورهای اسلامی قونیه 2021

حذف زودهنگام و غیرمنتظره زهرا پوراسماعیل

  • کد خبر : 84225
  • 20 مرداد 1401 - 12:21
حذف زودهنگام و غیرمنتظره زهرا پوراسماعیل
زهرا پوراسماعیل نماینده وزن منهای 73 کیلوگرم تکواندو کشورمان با شکست برابر نماینده ترکیه، وداعی زودهنگام با بازی های کشورهای اسلامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” در ادامه بازی های کشورهای اسلامی قونیه 2021، زهرا پوراسماعیل، تکواندوکار وزن منهای 73 کیلوگرم کشورمان از دور رقابت ها کنار رفت.

پوراسماعیل که تنها نماینده امروز تکواندو زنان کشورمان در قونیه 2021 بود، در مصاف با نماینده ترکیه موفق به پیروزی نشد تا با شکستی تلخ، به کار خود در بازی های کشورهای اسلامی پایان دهد.

این یک اتفاق غیرمنتظره برای زهرا پوراسماعیل است. او روز پنجم تیرماه 1401 در مسابقات قهرمانی آسیا در چانچئون کره جنوبی در وزن ۷۳- کیلوگرم به مدال طلا دست پیدا کرده بود.

پوراسماعیل در دو سه سال اخیر، زندگی ورزشی پرفراز و نشیبی داشته است و کسب یک مدال خوشرنگ در قونیه می توانست حتی بر ارزش مدال او در چانچئون بیفزاید.

پس از حذف در قونیه، او باید همه چیز را از نو آغاز کند اما قابل چشم پوشی نیست که این نتیجه برای او و تیم ملی تکواندو زنان ایران یک ناکامی است.

پیش از این در بازی های کشورهای اسلامی در قونیه،  ناهید کیانی به مدال طلا دست یافته بود؛ غزل سلطانی و زینب اسماعیلی مدال نقره و نسترن ولی زاده مدال برنز این مسابقات را کسب کرده بودند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=84225

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.