7
با برتری بر پادما یدک اصفهان رقم خورد

نخستین پیروزی نیکان در لیگ برتر بسکتبال زنان

  • کد خبر : 86926
  • 10 آبان 1401 - 15:05
نخستین پیروزی نیکان در لیگ برتر بسکتبال زنان
نخستین پیروزی نیکان تهران در لیگ برتر بسکتبال زنان با برتری بر پادما یدک اصفهان و در هفته دوم لیگ رقم خورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته دوم لیگ برتر بسکتبال زنان امروز به انجام رسید و تیم نیکان تهران موفق شد دومین شکست را به تیم پادما یدک اصفهان تحمیل کند.

نیکان پس از شکست هفته نخست برابر شهرداری گرگان، امروز توانست 60 بر  40 تیم اصفهانی را از پیش رو بردارد.

در این بازی پادما یدک کوارتر نخست را خوب آغاز کرد و 14 بر 12 برنده این کوارتر شد اما در کوارتر دوم 13 بر 8 و در مجموع، در نیمه نخست 22 بر 25 بازنده شد.

در نیمه دوم، دو تیم در کوارتر سوم به تساوی 10 بر 10 رسیدند و افت شدید پادما یدک در کوارتر پایانی سبب شد این تیم نه تنها به بازی برنگردد بلکه کوارتر چهارم را با شکست سنگین 25 بر 8 به انتها برساند.

شمیم نوری بازیکن ارزنده تیم ملی نوجوانان در این مسابقه با 11 امتیاز و 10 ریباند در 29 دقیقه حضور در میدان برای نیکان دبل دبل کرد و 6 توپ ربایی نیز به ثبت رساند.

نادیا گواری بازیکن گارد نیکان با 14 پوئن، امتیازآورترین بازیکن میدان بود و فرناز خدامرادی دیگر بازیکن ملی پوش جوانان نیکان نیز با 12 امتیاز، آمار خوبی از خود برجای گذاشت.

زهرا عباس نژاد، مریم عبیری، کاپیتان نیلوفر حاجی پور ، مریم پورخلف و فرناز خدامرادی در ترکیب اولیه نیکان به میدان رفتند. ریحانه حسن پور، نادیا گواری، تیام پروینی، زهرا عمرانی، بیتا براتی و شمیم نوری نیز به ترکیب تیم نیکان اضافه شدند.

در ترکیب تیم پادما یدک اصفهان، کاپیتان مائده پورحیدر با 12 امتیاز، 5 ریباند و 3 توپ ربایی در 37 دقیقه حضور در میدان ارزشمندترین بازیکن تیم اصفهانی بود.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.