4
شروع ستاره جوان در تیم اول تهران

سبد به نگین رسولی روی خوش نشان نداد

  • کد خبر : 86951
  • 11 آبان 1401 - 11:56
سبد به نگین رسولی روی خوش نشان نداد
نگین رسولی پور در بازگشت به تیم سابقش چهره پرفروغی نداشت. او برای هماهنگی با گروه بهمن به زمان بیشتری نیاز دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان“، گروه بهمن در هفته دوم لیگ برتر بسکتبال با حضور چهره‌های جدیدش از جمله نگین رسولی از سد سپهرداد گذشت.

نگین رسولی بازیکن مستعد و باارزش بسکتبال ایران پس از فصل پرمخاطره در اکسون و مشکلاتی که این باشگاه در مورد پرداخت دستمزد بازیکنانش داشت، به بهمن پیوست و برابر سپهرداد هم به میدان رفت.

او بازیکن تیم‌های منحل شده است. وقتی در مهرام بود در پی انحلال مهرام به اکسون رفت و البته اکسون هم منحل شد تا او راه تیم اول تهران را در پیش بگیرد.

در اولین بازی برای تیم قدرتمند فصول اخیر، نگین رسولی ۸ امتیاز، ۵ پاس منجر به گل و ۵ توپ ربایی را در مدت ۲۳ دقیقه حضور در میدان ثبت کرد.

فریناز طائرپور تلاش کرد با میدان دادن به بازیکن جوان در بازی با سپهرداد به او کمک کند تا به سرعت با وضعیت جدید سازگار شود.

او در پرتاب‌های ۲ امتیازی، ۱۰ بار برای ورود توپ به سبد اقدام کرد که ۴ بار آن موفق بود و هیچ یک از پرتاب‌های ۳ امتیازی‌اش (۴ اقدام) به ثمر ننشست.

ثمر دادن بخشی از این پرتاب‌ها می‌توانست آمار نگین جوان را متحول کند با این حال، او بازیکنی با شاخص‌های ویژه است و در زمان لازم، اوضاع را روبه‌راه می‌کند.

نگین رسولی در بدبینانه‌ترین حالت هم نقش‌های پررنگی در ادامه فصل برای گروه بهمن ایفا خواهد کرد. بهمن روی او حساب باز کرده است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=86951

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.