7
هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال زنان

پیروزی گاز در روز درخشش اربابی نژاد و احمدی

  • کد خبر : 87150
  • 20 آبان 1401 - 20:02
پیروزی گاز در روز درخشش اربابی نژاد و احمدی
تیم بسکتبال گاز تهران در روز درخشش المیرا اربابی نژاد و سوگند احمدی موفق شد در بازی نزدیک برابر سپهرداد پیروز میدان شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال زنان امروز با 4 مسابقه آغاز شد و در یکی از بازی ها در سالن شهید کشوری شهر قدس، گاز از سد تیم سپهرداد تهران گذشت.

در مسابقه ای نزدیک و نفس گیر برای دو تیم، گاز توانست 60 بر 52 سپهرداد را مغلوب کند. گاز در نیمه نخست 34 بر 19 از سپهرداد پیش افتاده بود.

برتری خیره کننده 20 بر 8 سپهرداد در کوارتر سوم و کاهش اختلاف مجموع امتیاز به تنها 3 پوئن، سبب شد سپهرداد در آخرین کوارتر بسیار امیدوار به بازگشت باشد اما این امید ناامید شد.

گاز به لطف باتجربه های خود بازی را کنترل کرد و در کوارتر چهارم 18 بر 13 برنده شد.کاپیتان المیرا اربابی نژاد 13 امتیاز و سوگند احمدی گارد راس گاز 20 امتیاز برای گاز کسب کردند.

در ترکیب تیم سپهرداد، مریم بهمنی 21 و حدیثه شکرالکران 15 امتیاز برای این تیم به دست آوردند اما این آمار خوب نتوانست به نتیجه پایانی برای سپهرداد کمکی کند.

بدین ترتیب تیم گاز پس از سه شکست پیاپی به نخستین پیروزی خود در لیگ برتر بسکتبال بانوان 1401 دست یافت اما سپهرداد در سومین دیدار خود باز هم بازنده میدان را ترک کرد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87150

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.