6
با برگزاری مسابقات هفته پایانی مشخص شد

قهرمانی مس کرمان و سنگ آهن در لیگ تیراندازی با کمان

  • کد خبر : 87159
  • 21 آبان 1401 - 11:57
قهرمانی مس کرمان و سنگ آهن در لیگ تیراندازی با کمان
مس کرمان و سنگ آهن بافق عناوین قهرمانی لیگ تیراندازی با کمان زنان کشور در مواد کامپوند و ریکرو را از آن خود کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” لیگ تیراندازی با کمان زنان کشور به کار خود پایان داد و در فصلی که استقبال از این مسابقات قابل توجه نبود مس کرمان و سنگ آهن بافق قهرمان شدند.

مس کرمان در کامپوند توانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. این تیم در هفته پایانی در تهران 4 بر یک برابر هیئت تیراندازی با کمان استان مرکزی به پیروزی رسید.

تیم سپاهان اصفهان نیز در مصاف با تیم هدف طلایی 3 بر 2 شکست خورد. این نتایج سبب شد هیئت استان مرکزی با 9 و هدف طلایی با 5 امتیاز دوم و سوم شوند. مس کرمان با 12 قهرمان شد.

هاله ایزدخواه کماندار مس کرمان و هم تیمی اش فاطمه همتی بهترین عملکرد را در این مرحله داشتند و به ترتیب 347 و 344 امتیاز به دست آوردند.

سارا نصوری کماندار تیم هیئت استان مرکزی و حانیه اسلامی و بیتا عاشق زاده کمانداران مس دیگر چهره های موفق این هفته از مسابقات لیگ کامپوند بودند.

قهرمانی بافق و پیشتازی شیوا شجاع مهر در لیگ سرد

در لیگ ریکرو زنان، سنگ آهن بافق در مسابقه مهم برابر سپاهان اصفهان 3 بر 2 پیروز شد و به لطف این برد به مقام قهرمانی دست پیدا کرد.

شجاع مهر با اسکور 314 بهترین عملکرد را در میان کمانداران این مسابقه داشت و توانست از رقیب سرسخت خود رویا نوریان که 311 امتیاز کسب کرد پیشی بگیرد.

تمرین تیم ملی تیراندازی با کمان ریکرو بانوان در کیش شیوا شجاع مهر

بافق توانست 8 امتیاز کسب کند و سپاهان و هدف طلایی با 6 و یک امتیاز دوم و سوم شدند.

شیوا شجاع مهر، پارمیدا قاسمی، مبینا فلاح و مهتا عبداللهی کمانداران تیم سنگ آهن بافق بودند که هر چهار نفر از چهره های خوشنام و سطح اول تیراندازی با کمان محسوب می شوند.

سپاهان نیز با ترکیب رویا نوریان، سمیه رحیمی، تینا بهنام نیا و حوریه حاجی حسینی در آخرین مسابقات لیگ ریکرو شرکت داشت که از پس بافق برنیامد.

لیگ ریکرو زنان، استقبالی سرد و فاجعه بار داشت و تنها 3 تیم در این مسابقات حاضر بودند.

چنین استقبال سردی از لیگ ریکرو زنان طی سال های اخیر بی سابقه بوده است و زنگ خطر را برای آینده تیراندازی با کمان بانوان ایران به صدا درآورده است.

به نظر می رسد فدراسیون تیراندازی با کمان باید روشی جدید و متفاوت با گذشته در قبال ایجاد جاذبه عمومی برای لیگ و این رشته را در دستور کار قرار دهد. فدراسیونی که در فضای اجتماعی و تبلیغاتی کاملا محو است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87159

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.