5
در آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال رقم خورد

پیروزی آسان گروه بهمن برابر نیکان تهران

  • کد خبر : 87166
  • 22 آبان 1401 - 13:38
پیروزی آسان گروه بهمن برابر نیکان تهران
گروه بهمن در آخرین دیدار هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال زنان در تهران در یک بازی آسان موفق شد که جوان نیکان تهران را با شکست روبرو کند . 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دختران قهرمان پرونده هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال زنان با پیروزی گروه بهمن برابر نیکان در سالن بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران بسته شد .

بهمن با هدایت فریناز طائرپور در مصاف با نیکان توانست ۸۶ بر ۳۶ حریف خود را شکست دهد و به سومین پیروزی متوالی خود در فصل جاری دست پیدا کند .

در این دیدار گروه بهمن در کوارتر اول ۱۷ بر ۵ و در کوارتر دوم ۲۵ بر نه صاحب برتری شد تا نیمه نخست را با پیروزی ۴۲ بر ۱۴ پشت سر بگذارد .

در نیمه دوم نایب قهرمان فصل گذشته را باز هم بیشتر کرد و در کوارتر سوم ۱۷ برده و در کوارتر چهارم ۲۷ بر ۱۲ تیم جوانان نیکان را مغلوب کرد در مجموع با اختلافی ۵۰ امتیازی حریفش را با شکست روبرو کند  .

نگین رسولی پور بازیکن جدید تیم گروه بهمن با کسب ۱۶ پوئن،  امتیازآورترین بازیکن میدان لقب گرفت و همچنین ۸ ریباند ، ۷ پاس منجر به گل ، دو توپ ربایی و یک بلاک شات را ثبت کرد .

ریحانه صالحی ۱۱ امتیاز و نسرین فلاح به همراه کاپیتان دلارام وکیلی و شکیبا کائید هرکدام ۹ امتیاز برای گروه بهمن در این مسابقه به دست آوردند.

گلشید امیدیان و مهلا عابدی با 10 ریباند، بیشترین آمار ریباند در این مسابقه را به ثبت رساندند. در ترکیب تیم نیکان نادیا گواری بازیکن تازه وارد به لیگ برتر بسکتبال زنان با کسب ۱۱ امتیاز ارزشمندترین بازیکن تیمش بود.

 شمیم نوری با ۷ و  فرناز خدامرادی با ۶ امتیاز، بیشترین آمار کسب پوئن برای تیم نیکان را در مسابقه برابر بهمن داشتند.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.