5
مسابقات رویینگ قهرمانی آسیا

نازنین ملایی و مهسا جاور در فینال پاتایا

  • کد خبر : 87208
  • 09 آذر 1401 - 9:43
نازنین ملایی و مهسا جاور در فینال پاتایا
در آغاز مسابقات رویینگ قهرمانی آسیا در تایلند نازنین ملایی و مهسا جاور به فینال رسیدند. البته ملایی در تک نفره نیز فینالیست شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی “دختران قهرمان” مسابقات قایقرانی رویینگ قهرمانی آسیا امروز در پاتایا تایلند دنبال شد و مهسا جاور و نازنین ملایی راهی مرحله نهایی شدند.

بنا بر اعلام فدراسیون قایقرانی، مسابقات رویینگ قهرمانی آسیا با شرکت ۱۶۹ ورزشکار در رده سنی بزرگسالان و ۹۰ ورزشکار در رده سنی جوانان از ۱۸ کشور در پاتایا تایلند برگزار می شود.

امروز نازنین ملایی پاروزن المپیکی ایران در گروه دوم مقدماتی رویینگ تکنفره سنگین وزن زنان با زمان ۶:۱۳.۸۰ دقیقه در رده نخست قرار گرفت و مستقیما راهی فینال شد.

مهسا جاور و نازنین ملایی در دونفره سنگین وزن بانوان با حریفانی از ویتنام، چین، فیلیپین و هنگ‌کنگ رقابت کردند که در پایان با زمان ۷:۱۶.۰۱۸ دقیقه در رده نخست گروه خود قرار گرفتند و مستقیما به فینال A صعود کردند.

همچنین روز سه شنبه در دور تعیین خط رویینگ چهار نفره سبک وزن بانوان تیم ایران با ترکیب شکیبا وقوفی، کیمیا زارعی، زینب نوروزی و مریم امیدی پارسا در مسابقه با نمایندگان فیلیپین، تایلند، ازبکستان، ویتنام و قزاقستان با زمان ۷:۰۰.۰۶۷ دقیقه در رده دوم قرار گرفت.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.