13

زیور بابایی و حفاری خوزستان : افزایش هزینه ها، مشکل فوتسال بانوان

  • کد خبر : 8779
  • 22 مرداد 1397 - 9:01
زیور بابایی و حفاری خوزستان : افزایش هزینه ها، مشکل فوتسال بانوان

به گزارش آی دبلیو اسپورتس به نقل از ایسنا ، زیور بابایی سرمربی تیم فوتسال شرکت ملی حفاری ایران به عملکرد تیم شرکت ملی حفاری ایران در هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان اشاره کرد و گفت: با توجه به این که بازی اول بود و گرمای هوای خوزستان روی عملکرد بازیکنان تاثیرگذار است و […]

به گزارش آی دبلیو اسپورتس به نقل از ایسنا ، زیور بابایی سرمربی تیم فوتسال شرکت ملی حفاری ایران به عملکرد تیم شرکت ملی حفاری ایران در هفته اول لیگ برتر فوتسال بانوان اشاره کرد و گفت: با توجه به این که بازی اول بود و گرمای هوای خوزستان روی عملکرد بازیکنان تاثیرگذار است و با وجود اینکه تمرین‌هایمان را دیر شروع کردیم اما از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و بازی خوبی انجام دادند.

او در ادامه افزود: تمرین‌هایمان را دو هفته‌ قبل از لیگ شروع کردیم که متاسفانه دیر بود اما امیدوارم که تا پایان همین طور خوب پیش برویم. در مورد ترکیب هم باید بگویم که هشت بازیکن اصلی‌مان از سال گذشته را حفظ کردیم و فقط سه نفر تغییرات داشته‌ایم.

سرمربی تیم شرکت ملی حفاری ایران به مشکلات اسپانسری تیم‌های لیگ برتری اشاره و بیان کرد: مشکلات اقتصادی روی تمام تیم‌ها تاثیرگذار است و امسال هم این مشکلات را داریم، امیدوارم بتوانیم تا آخر ادامه‌ دهیم و مشکلی در این زمینه پیش نیاید. نبود ‌اسپانسر و بحث مالی باعث شد که خیلی از تیم‌ها نتوانند در لیگ امسال تیم داری کنند همین موضوع زمان شروع لیگ را عقب انداخت. وضعیت اقتصادی جامعه بر ورزش کشورمان تاثیرگذار است و اگر بخواهیم با همین روند پیش برویم تیم‌ها هم با مشکل روبرو می‌شوند. چون اعتبارات خاصی به آنها داده می‌شود اما وقتی روز به روز افزایش نرخ داریم آیا این مقدار مشخص اعتبار کفایت می‌کند؟

او در ادامه افزود: می گویند لیگ حرفه‌ای اما هیچ چیزمان حرفه‌ای نیست و این موضوع فقط به بخش بانوان مربوط نمی‌شود. این حرفه‌ای نبودن از سالن محل برگزاری و قراردادها گرفته تا خیلی چیزهای دیگر به چشم می‌خورد، وقتی می‌گوییم حرفه‌ای یعنی حرفه‌ام این است و حقوقم از این راه به دست می‌آید اما در ایران چنین چیزی اتفاق نمی افتد.

بابایی در پاسخ به این سوال که کاهش تعداد تیم‌ها و پخش شدن بازیکنان مطرح بین تیم‌های مختلف می‌تواند به افزایش کیفیت فنی لیگ کمک کند یا خیر، گفت‌: باید به این موضوع توجه کنیم که آیا تیم‌ها هزینه مالی بازیکنان خوب و مطرح را که جذب می‌کنند، می‌پردازند؟ یا تیم‌ها قراردادهای بالایی را می‌بندند؟ البته بعید می دانم تعداد تیم‌ها هم کم شود. مثلا الان بحث نامی نو اصفهان مطرح است و بازی معوقه داریم که علاوه بر حضور در لیگ، وضعیت بعضی از بازیکنان ملی‌پوش‌مان که می‌خواستند با این تیم قرارداد ببندند هم مشخص نیست.

بابایی در پایان به پخش رادیویی برخی از بازی‌های لیگ برتر فوتسال بانوان اشاره و بیان کرد: اتفاق خیلی خوبی است و یک پله جلوتر رفتیم . خیلی وقت‌ها بازی آقایان را از رادیو شنیدیم و این که الان برای خانم‌ها هم شروع شده ادامی مثبت محسوب می‌شود البته قطعا پخش تصویر تیم‌ها خیلی متفاوت با صدا است. اگر امکانش فراهم شود که ورزش بانوان پخش تلویزیونی داشته باشد، عالی می‌شود چون یکی از بهانه‌های ‌اسپانسرها برای تیم داری نکردن در لیگ این است که ورزش بانوان پخش تلویزیونی نمی‌شود بنابراین با این کار اگر ‌اسپانسر بخواهد تبلیغاتی را روی پیراهن بازیکنان و دور زمین داشته باشد، دیده می‌شود که برایش امتیاز مثبتی است.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=8779

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.