7
هفته دهم لیگ برتر بسکتبال زنان

برتری دختران بسکتبالیست ذوب آهن در دربی اصفهان

  • کد خبر : 87958
  • 30 آذر 1401 - 10:24
برتری دختران بسکتبالیست ذوب آهن در دربی اصفهان
ذوب آهن دربی بسکتبال بانوان اصفهان را برابر پادما یدک به سود خود پایان داد و نیم فصل دوم لیگ برتر را با پیروزی آغاز کرد.

به گزارش افرا ورزش، نیم فصل دوم لیگ برتر بسکتبال بانوان سه شنبه 29 آذر آغاز شد و در یکی از بازی ها در دربی اصفهان، تیم ذوب آهن این شهر از سد پادما یدک گذشت.

در این دیدار که در سالن ملت اصفهان برگزار شد، ذوب آهن توانست 79 بر 62 حریف خود را شکست دهد و هفتمین پیروزی فصل در دهمین مسابقه را از آن خود کند.

بازی در کوارتر نخست با برتری 26 بر 10 ذوب آهن پایان یافت اما بازگشت جذاب پادما یدک و برتری 23 بر 14 در کوارتر دوم، سبب شد اختلاف کم شود و نیمه نخست با پیروزی 40 بر 33 ذوب آهن به انتها برسد.

پادما یدک در ادامه روند مثبت کوارتر دوم خود، نیمه دوم را هم با قدرت آغاز کرد و حاصل اراده این تیم، برتری 17 بر 14 در کوارتر سوم و در نتیجه، کاهش اختلاف کلی نتیجه به 4 پوئن بود.

ذوب آهن که پس از دو کوارتر دشوار، پیروزی خود را در خطر می دید در کوارتر پایانی نمایشی متفاوت داشت و با قدرت و با امتیاز 25 بر 12 پادما یدک را شکست داد و در مجموع، 79 بر 62 پیروز شد.

در این بازی مریم حبیبی زاده با 18 امتیاز و 8 ریباند، الهام رنجبر با 17 امتیاز، کاپیتان مژگان خدادادی با 15 امتیاز و پریسا رهنما با 15 امتیاز و ستاره سیاوشی با 9 امتیاز و 12 ریباند ستاره های ذوب آهن بودند.

در ترکیب تیم پادما یدک اصفهان، کاپیتان مائده پورحیدر با 19 امتیاز و 7 پاس منجر به گل، موفق ترین چهره تیمش بود. سحر گودرزی نیز 11 و مهدیه سپهوند 9 امتیاز کسب کردند.

پادما یدک با 10 بازی و 10 باخت، در انتهای جدول لیگ بسکتبال بانوان است و تنها تیمی است که تاکنون رنگ برد را ندیده است. ذوب آهن اما در رده سوم جدول قرار دارد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=87958

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.