3
برگشت و در اوج آمادگی هم برگشت

ساغر آجیلی؛ از قضاوت‌ها تا تمجید از دهه هشتادی‌های لیگ

  • کد خبر : 88095
  • 05 دی 1401 - 14:49
ساغر آجیلی؛ از قضاوت‌ها تا تمجید از دهه هشتادی‌های لیگ
ساغر آجیلی، ستاره بسکتبال ایران و تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان در گفتگوی اختصاصی با افرا ورزش در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد.

به گزارش افرا ورزش، ساغر آجیلی ستاره بسکتبال زنان ایران پس از پیوستن به شهرداری گرگان در نقل و انتقالات زمستانی لیگ برتر بسکتبال به گفتگو اخصاصی با رسانه تخصصی ورزش زنان ایران پرداخت.

آجیلی که فصل گذشته در ترکیب پالایش نفت آبادان به میدان رفت، امسال با شرایط جدیدی روبه رو شده است که در گفتگوی اختصاصی با افرا ورزش درباره آن صحبت کرد.

بازگشت به لیگ و برخی انتقادات ؛ من را قضاوت نکنید!

ساغر آجیلی بنابر دلایلی تصمیم گرفت نیم فصل اول را در هیچ تیمی بازی نکند. انتقال او به شهرداری گرگان برای ادامه فصل، انتقاداتی را نسبت به او به همراه داشت.

آجیلی در این باره می‌گوید: هر کس برای هر تصمیمی، دلایل خود را دارد. اگر تصمیم بر بازی نکردن داشتم به دلیل شرایط آن مقطع زمانی بود و تبعات آن را هم پذیرفتم.

او می افزاید: چیزی تغییر نکرده است. در آن زمان، بازی نکردن روش من بود و حالا تصمیم گرفتم که روش را تغییر دهم اما تغییر روش، هدف و نوع نگرش را نفی نمی کند.

ساغر آجیلی

ستاره بسکتبال زنان ایران ادامه داد: پس از ماه‌ها و بنابر درخواست دوستانم در شهرداری گرگان، شرایط خاص این تیم و شرایط زندگی خودم، با مشورت دوستان و صلاحدید همه عزیزانم، برای نیم فصل در خدمت تیم دوست‌داشتنی شهرداری گرگان هستم.

او اضافه کرد: من نه در اعتراضم و نه در شرایط متفاوتی که در زندگی‌ام بوده است، از هیچکس نه درخواستی داشته‌ام و نه انتظاری. در تمام سال‌هایی که با تفکر و قوانین دست و پا گیر در مسیرم حرکت کردم و شکایت و گله‌ای نداشتم.

تنها انتظار ساغر آجیلی در این جمله مشهود است؛ او می‌گوید: انتظار دارم من را با نگاه منفی قضاوت نکنند.

گرگان مقصد جدید ساغر آجیلی

آجیلی درباره انتقال به شهرداری گرگان گفت: قبل از آغاز فصل در مرداد ماه چند پیشنهاد داشتم که اولین پیشنهاد از سوی باشگاه شهرداری گرگان بود. اما با توجه به شرایطی که برای خودم تعیین کرده بودم، با این تیم به توافق نرسیدم.

برای نیم فصل دوم، شهرداری گرگان با توجه به حضور دوستانم در این تیم و همچنین شرایط خوبی که برای بازیکنان فراهم می‌کنند بین بقیه تیم‌ها برایم مطلوب‌تر بود.

همین موارد باعث شد پیشنهاد دوباره این تیم را بپذیرم و نیم فصل دوم را در گرگان بازی کنم.

ساغر آجیلی

ساغر آجیلی و پاداش “آف سیزن”

با وجود نیم فصل، دوری از میادین بسکتبال انتظار می‌رفت آجیلی با شرایط ایده‌آل خود فاصله داشته باشد. اما درخشش او در دو بازی اولش با پیراهن شهرداری گرگان اتفاقی نیست.

او اشاره داشت: همیشه دقیقا یک هفته پس از پایان فصل، تمرینات “آف سیزن” خودم را شروع می‌کنم. تمام این مدت تمرینات منظم و مداومی را پشت سر گذاشتم.

بازیکنی که 17 سال مداوم بازی می‌کند نیازی به هماهنگ شدن با تیم جدید ندارد. مثل نفس کشیدن که غیرارادی است و به صورت خودکار انجام می‌شود، بسکتبال نیز برای من، فرآیندی ناخودآگاه در وجودم است.

ساغر البته تاکید می‌کند که از خودش توقع بیشتری دارد و هنوز از شرایط فنی‌اش راضی نیست.

جدال با گروه بهمن برای قهرمانی؟

ساغر آجیلی که سابقه بازی در تیم بسکتبال زنان گروه بهمن را نیز در کارنامه دارد، در پاسخ به جدال احتمالی شهرداری گرگان و گروه بهمن برای قهرمانی لیگ اظهار داشت:

هنوز خیلی زود است در این مورد حرف بزنیم که کدام دو تیم در فینال رودرروی هم قرار می‌گیرند؛ فعلا در بازی‌های برگشت دور گروهی هستیم و پله به پله پیش می‌رویم.

بسکتبال قابل پیش‌بینی نیست؛ روزی با 50 امتیاز اختلاف برنده می‌شوی و روزی از تیمی که توقع نداری شکست میخوری. البته گروه بهمن چند سالی است که به خوبی یارگیری می‌کند و همیشه جزو مدعی‌ها محسوب می‌شود.

ساغر آجیلی

تمجید ستاره باتجربه از دهه هشتادی‌های لیگ

بازیکن باتجربه بسکتبال زنان ایران در مورد کیفیت بازیکنان جوان در لیگ امسال، به تمجید از آنها پرداخت و گفت: جا دارد از عملکرد خوب دهه هشتادی‌های لیگ امسال بگویم که فوق‌العاده بازی می‌کنند.

دوست دارم از تیم دلخواه خودم نیکان با هدایت زهرا اسلام زاده نیز تمجید کنم که آینده بسکتبال ایران هستند. تیم‌های جوان به لیگ طراوت و امید می‌بخشند.

آجیلی همچنین به برخی بازیکنان جوان لیگ امسال که عملکرد خوبی داشته‌اند نیز اشاره داشت؛ جوانانی همچون: ریحانه حسن پور، زهرا عباس نژاد، فرناز خدامرادی و تیام پروینی.

ساغر آجیلی در پایان گفتگوی اختصاصی با افرا ورزش گفت: از خدا برای تک تک مردم سرزمینم چه مرد و چه زن، آزادی، زندگی و امید را آرزو دارم و اطمینان دارم در این روزهای سرد زمستانی، دل‌هایشان گرم باشد.

لینک کوتاه : https://iwsports.ir/?p=88095

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.